Gå til innhold

De artigste mailene du har fått?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp denne, det ga meg en god latter.

Hei,

Mitt navn er Mr Bruce en tidligere økonomisk rådgiver for Verdensbanken.

Siden pensjonering min jeg har vært et privat lån utlåner sertifisert mellom den finansielle lånet og registrert av nigerianske lånet utlån organisasjonsfrihet og Nigeria verftet lånet Security Agency og anti-pengene Klesvask monitory byrå i Nigeria.

Er du i økonomiske vanskeligheter, misfornøyd med finansinstitusjoner som ikke vil hjelpe deg?

Bare ta kontakt med meg for noen type lån fra 57,609.25 kroner til 51,855,345.59 kroner.

Jeg håndtere med bare Alvorlige, oppriktige og ærlige mennesker som ikke løpe av med lånet mitt.

For din økonomiske løsningen, og hvis interessert søke ved å fylle ut lånesøknad skjemaet nedenfor;

LÅN SØKNADSSKJEMA

Første navn

Etternavn:

Lånebeløp:

Varighet:

Formål Lån:

Alder:

Adresse:

Land:

Telefonnummer:

Yrke:

Månedlig Inntekt:

Forstår du engelsk språk:

Har du søkt om et lån før?

Etter innsending av lånesøknad, kan du forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer og finansiering innen 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen vi trenger fra deg.

Varm hilsen

Mr Bruce.

Financial Manager.

Telenet Financial Company ®.

Kom med deres beste!

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk denne her om dagen:

Hei,

Mitt navn er Vero, en hyggelig ser jenta jeg så din epost i dag og når jeg søker etter noen å skrive og ble interessert i deg, og etablere et seriøst forhold med deg, jeg vil også gjerne vite deg mer, og hvis du kan sende en e-post til min e-postadresse, jeg vil gi deg min bilder her er min e-postadresse ([email protected]) Jeg tror vi kan flytte herfra! Venter på din mail til min e-postadresse

Best når det gjelder

Vero.

Hello,

My name is Vero, a single nice looking girl i saw your email today and when i am searching for someone to write and became interested in you and establish a serious relationship with you,i will also like to know you more,and if you can send an email to my email address,i will give you my pictures here is my email address ([email protected]) I believe we can move from here! Awaiting for your mail to my email address

Best regard

Vero.

Lenke til kommentar
A new comment on the post "Om nettsiden" is waiting for your approval

http://www.skavold.net/site/?page_id=*

Author : click for free (IP: 173.208.50.99 , 173.208.50.99.rdns.ubiquityservers.com)

E-mail : [email protected]

URL : http://freebiefindssite.info

Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=173.208.50.99

Comment:

Stumbled into this website by chance but Im certain glad I clicked on that link. You truly answered all the queries Ive been dying to answer for some time now. Will really come back for a lot more of this. Thank you so much

Så hyggelig at han fant en underside på min ikke lanserte nettside, som ikke ligger linket noe sted, veldig informativ. At han i tillegg syns den norske side-beskrivelsen min var hjelpsom, men velger å svare på engelsk syns jeg ikke er pussig i det hele tatt.

Endret av OML
Lenke til kommentar

"Due to Christmas we have several job openings for sales managers.

Right Candidate should have strong organizational skills, good computer skill Excel and Word goal oriented with a strong drive to achieve results, and experience on eBay or any other online auctions..

We offer:

1. Weekly pay.Salary range $300.00-$900.00 depends on work hours

2. Flexible hours

3. Excellent support

No door to door sales! No marketing to friends and family! No cold calls! No external fees.

This offer is temporary, please contact us for further information at e-mail: [email protected]

Thank you!"

Minimum tre hundre dollar i uka for å taste litt i Word eller Excelt? Synd de glemte å oppgi addressen. Eller navn, for den saqks skyld. :p

Lenke til kommentar

...Grow Your SmallDick...

* ROCK SOLID hardness that feels bigger, wider and fuller (to you and to HER)

* THROBBING powerful blood flow to thePenis

* ALL-NIGHT staying power

You can't go wrong. It's doctor and herbalist endorsed.

It's used and recommended bySex industry professionals.

Buy This herbal EnlargementPills here

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...