phykix Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, jeg har da tenkt meg å prøve ut gameservers.com. Jeg har leid meg en 16-slots 100tick public css server, men serveren vil ikke opp! Jeg har også prøvd å bytte plassering fra Amsterdam til London, men ingenting ble bedre. Som det ser ut nå har jeg 2 servere (skulle bare hatt en): PENDING 16 Players Counter Strike Source 100 TICKRATE(dette er den i London) (jeg kan ikke trykke på noen symboler her) ACTIVE 16 Players Counter Strike Source 100 TICKRATE(dette er den i Amsterdam) (her kan jeg trykke på symbolene men ingenting funker, verken server log eller noe) Har skrevet på deres forum og laget ticket, men ingen respons. HJELP! Takker for alle svar. :!: Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Den første serveren som det står PENDING på er for at de venter på at den skal bli satt opp. Den andre serveren må du rett og slett vente på, aner ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå