Gå til innhold

Manga, trenger hjelp til priser og nyheter!

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Manga er bare det beste. Har nå lest det en stund og har lånt over tjue bøker (norske) på bibloteket.

Så jeg lurte på en ting og to:

1. Hvor kan jeg skaffe meg billige mangabøker? Liksom, en butikk eller nettside. Det svir litt når jeg må levere tilbake bøkene jeg lånte av bibloteket.

2. Finnes det noen form for en offisiell manga side på nettet? En side som forteller om nyheter innenfor manga og sånt.

Ang. første spørmsål så hadde det vært best med engelsk og ikke norsk.

Takk for all hjelpen dere! Er veldig ny innenfor dette emne men gleder meg til å komme mer inn i det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner butikker som Outland i de fleste større byer. De har mye manga og kan som oftest bestille det du skulle ønske (så lenge leverandørene har varen naturlig nok). De er kanskje ikke så billige, men de leverer i hvertfall varene :)

Du kan finne ut mer om dem her: http://www.outland.no/

Håkon

Vet om Outland allerede, desverre. Tinger er bare at jeg ikke orker å skrape frem 5200,- for en hel serie. Kanskje jeg gå kjøpe brukt?

Edit: Tar det med brukt tilbake. Hadde ikke vært så kjekt med en manglende side mitt i spenningen.

Endret av Ztalon
Lenke til kommentar

Hvilke serier er det snakk om her? Har selv kjøpt Dragonball serien for en stund tilbake, men den var langt billigere enn 5200 :p

Har du sjekket utenlandske nettbutikker? Så vidt jeg vet er bøker tollfrie så det burde vel gjelde manga også. Hvis du skal ha engelsk språk burde det gi et godt utvalg. Ville dog forhørt meg litt om den tollen før jeg hadde kjøpt noe, da jeg ikke er spesielt god på dette med toll :p

Håkon

Lenke til kommentar

Hvilke serier er det snakk om her? Har selv kjøpt Dragonball serien for en stund tilbake, men den var langt billigere enn 5200 :p

Har du sjekket utenlandske nettbutikker? Så vidt jeg vet er bøker tollfrie så det burde vel gjelde manga også. Hvis du skal ha engelsk språk burde det gi et godt utvalg. Ville dog forhørt meg litt om den tollen før jeg hadde kjøpt noe, da jeg ikke er spesielt god på dette med toll :p

Håkon

Tenkte på Naruto eller noe sånt.

Men, du vet ikke om noen offisiell side i Norge?

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...