And79 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Prøvde meg på litt effekter i photoshop med bruk av et bilde jeg tok, samt en bakgrunn. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg tror kansje bildet hadde passet bedre på forumet for visuell kreativitet. For meg virker bildet litt skummelt og det tror jeg ikke var meningen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For meg blir dette for mye - litt utbrent på armen og for hardt behandlede gråtoner - enten kontrastløst grått eller rett over i kølsvart - som fingrene, som ser vasne ut. Blir for meg litt mer spooky enn drømmende. Morsomt med farge i øynene, men det drukner litt i alt det andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Likte bildet ditt jeg.. men som andre sier, så har du dratt vel hardt i spakene. Litt mindre effekter så blir dette riktig så bra. Lenke til kommentar
And79 Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Takk for konstruktiv kritikk. Da har jeg noe å jobbe ut ifra Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Prøvde meg på litt effekter i photoshop med bruk av et bilde jeg tok, samt en bakgrunn. Personlig synes jeg ikke at babybilder skal softes annet enn i overgangen mellom bakgrunn og baby. Babyhuden er jo så fin og myk som den er, og trenger ikke å softes. Blå øyne på sort/kvittbildet er stilig, men de forsvant kanskje litt. Ville og fått med hele fingre, ser den ene hånden så vidt er kutta, hele burde være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå