lasse_hansen87 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei sann. Jeg lurte på, bør man støvsuge luftekanalene på Xbox 360 slim innimellom? Evt hvor ofte bør dette gjøres? Holder det med å støvsuge ved rillene på "toppen", og evt vifta som sitter på siden? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 man bør selvfølgelig støvsuge engang iblant da konsollen bør kunne puste. hvor ofte? tja, det spørs på hvor renslig det er ellers i huset. man får bare følge med. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Kan man skru av xboxèn med engang etter man har spilt, spilte med kinect igår, sånn ca 3-4timer. Og skrudde av boksen med engang jeg var ferdig å spille.. Burde jeg latt den stått å kjøle seg ned litt føre jeg skrudde den av?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 dette gjør den faktisk automatisk selv, har opplevd at den har gått i flere sekunder etter at jeg stoppet den. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 okay, så jeg kan bare slå av maskinen med engang jeg er ferdig å spille? Bør ikke tenke på å la den gå for å avkjøle seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå