Athlon Power Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Noen som vet om en butikk i oslo med stort utvaleg bærevesker til bærbar. Jeg er ute etter to stykker 1 slags TYNN dokumentmappe som bare rommer pcen og 1 standard bærevske som tåler slag støt osv med plas til cder siketter adapter mus osv Altså butikker med stort utvlag helst targus Skal ha dtil en Dell Lattitude D600 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er en Komplett butikk i Oslo, der finner du disse veskene: Bærbare PC-er / Vesker Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Skulle gjerne hatt en bæresekk, jeg..med plass til amilo D oppi. Det fulgte med ei (hittil uåpna) bæreveske så kanskje det hadde vært mulig å bytte;) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kanskje denne passer for deg anderfo: Umates Ulti-Mate Backpack i Sort Nylon Bæreveske Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kanskje denne passer for deg anderfo: Umates Ulti-Mate Backpack i Sort Nylon Bæreveske "Men dessverre er det et par små feil som holder produktet tilbake. For det første er det rett og slett synd at sekken ikke klarer bærbare som har 15" store skjermer." skrev barbara her Hmm... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ok sorry, hadde ikke sett den testen, men XL versjonen burde jo funke da: Umates Backpack XL i Sort Nylon Bæreveske Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 XL-versjonen takler 15" fint. Har en sånn selv.... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hmm... dere? hvor er komplett i oslo? - syns selv nesten det er litt trist at jeg ikke vet hvor, så må finne ut før jeg skal tilbringe store deler av sommeren der. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hvis du vet hvor GlassMagasinet ligger så er Komplett i en gate ved siden av der. Gata heter Møllergata hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jupp, veit hvor glassmagasinet er. Født og har bodd i Oslo de få første årene av mitt liv, men ble ufrivillig utvandret til Trondheim, trønderparadiset Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 STOOOOPPPPP!!!! Kjøp bag av noen som kan bag!! Jeg prater om samsonite! De har visst en butikk i Oslo, forhandler, som selger alt fra billige PC-bags (3-400+/-) til rådyre alu-kofferter for PCer i 4000-klassen! Mye fansy! Gå inn på samsonite.com, utrolig god side! Bestem deg for den bagen du vil ha (siden innholder pris også!) og søk på forhandler i Oslo Bl. a. denne: COMPUTER BAGS SCANDINAVIA: Drammensvegen 130 277, Oslo tel : ++47/22 44 97 36 fax : ++47/22 44 93 11 email : [email protected] Var hos komplett idag, måtte fnise av det dårlig bag-utvalget... Lenke til kommentar
Mobil Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det hadde jo vært kult om veska var OK å se på også...... Har sjekka Umates sine og de ser ikke akkurat pene ut..... Sjekk også vekten på disse (de veier dobbelt så mye som en bærbar PC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå