Gjest ? Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har et lite problem. Jeg har vært sammen med en jente i ett år nå. Det har bare vært fint, lite krangler og bra kjærlighet. Jeg er 19år og hun er 18år. Men det er bare det at hun har en homofil guttevenn som hun driver å sender hjerter og sussetegn til, vi Facebook og sms. Det irriterer meg ganske mye selv om han er homofil så syns jeg det er litt kjipt at hun må holde på sånn.. Jeg har spurt nån ganger før om hun kan slutte med det, men det hjelper lite. Hun sier bare at de er bestevenner osv. Jeg syns jo det er kjempefint at hun har en bestevenn, det gjør meg ingen ting Men det er bare måten di skriver og duller med hverandre som plager meg litt. Nån som har et tips eller to til meg på hva jeg burde gjøre, så blir jeg meget takknemmelig! Takk for svar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Innse at hun er 18, og at dette skjer på facebook. Er han homofil har han nok mer lyst på deg enn henne, så er det virkelig plagsomt får du begynne å sende hjertet til han også.... 3 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Si til ho at ho må respektere deg. Så enkelt er det. EDIT: kanskje ikke så enkelt, men ho må respektere at du ikke liker det. Endret 7. november 2010 av GZIP Lenke til kommentar
Gjest aaa Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 La det gå. Når du viser at du ikke bryr deg, vinner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå