TMB Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, Den 19 oktober fikk jeg brev i posten fra Østfold Fylkeskommune om at en regning på kr 511,- ikke var betalt, og at hvis jeg ikke betalte innen 14 dager ville det bli sendt til inkasso bla bla bla. Skjønte ingenting, for jeg hadde jo betalt denne regningen akkurat som alle andre, så jeg sjekket nettbanken, og der sto det ingen historie om denne. Ser i innboksen min at jeg har fått melding om at denne regningen pluss en telefonregning fra OneCall ikke har blitt utført på grunn av "manglende dekning". Jaja tenkte jeg, og betalte begge på nytt. Nå for to dager siden fikk jeg de samme to meldingene i innboksen, og det er jo over 14 dager siden jeg fikk det brevet, så nå går det til inkasso da eller? Hva faen er det her for noe piss? Har jo betalt hundrevis av regninger før, og jeg bruker visakortet mitt daglig, har nesten 10,000 på kontoen så dekning er det ihvertfall.... Skal bort på postbanken i morgen å ordne opp i dette, ikke faen om jeg skal betale noe ekstranår de har fucka opp systemet sitt. Frustrert >.< Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har du sjekket om det er sånn at du må velge hvilken konto du skal betale fra før du betaler? Dnbnor endra på det plutselig også skjønte jeg ikke en dritt også bare fikk jeg avslag på avslag siden jeg betalte fra en sparekonto hvor det ikke stod noe på. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Ja, jeg må velge mellom to kontoer når jeg skal betale, men velger alltid den med penger på (det står jo tydelig hvilket beløp kontoen inneholder). Er 100% sikker på at jeg har valgt den riktige kontoen hver gang. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Gitt at du har sånn betalingsoversikt. Kommer det opp noenting der etter at du har lagt inn ordre om betaling? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Det kommer opp der med en gang ja. La nettopp inn betalingene for tredje gang. Nå gikk jeg inn der, nå ligger de to nye betalingene der, og de gamle som ikke gikk igjennom. De som ikke gikk igjennom står på den andre kontoen min (hva f...?) og nå står det plutselig minus på den andre kontoen :S Bare surr det her jo Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har ikke en forklaring, men hvilken dato la du på betalingene? Hvis du la "dagens"-dato (dvs den dagen det var da) og banken allerede hadde kjørt betalingene sine (tror de gjør det 2 ganger daglig i arbeidstiden, ihvertfall tror jeg skb gjør det) så vil vel ikke denne betalingen gå ut. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvis du la "dagens"-dato (dvs den dagen det var da) og banken allerede hadde kjørt betalingene sine (tror de gjør det 2 ganger daglig i arbeidstiden, ihvertfall tror jeg skb gjør det) så vil vel ikke denne betalingen gå ut. Betalinger lagt inn med dagens dato etter siste kjøring av transaksjoner den dagen vil normalt bli utført påfølgende virkedag... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 La inn de to betalingene på nytt i går kveld og nå ser det ut som at de endelig er gått igjennom. Ringte Østfold Fylkeskommune istad og forklarte situasjonen og de sa det var greit Så nå er alt i orden Får bare håpe at PB ikke fucker opp igjen T_T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå