bobbo_ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Laptopen har endelig takka for seg. Etter tre og et halvt år med intensiv bruk, har CPU-vifta takka for seg. Jeg kunne selvfølgelig prøvd meg på reklamasjon, men det er på tide med ny maskin uansett. Jeg har prøvd å finne et oppsett som gir mye ytelse for pengene, samtidig som det holder lydnivået på et minimum. Dersom noen har noen innvendinger å komme med, skrik gjerne ut, for det er en stund siden jeg har drevet med dette. Planen var å kjøpe alt utenom GPU på netshop, da disse er billigst og er de eneste som fører RAM-en. Corsair TX 750W AMD Phenom II X4 955 Black Edition Samsung Spinpoint F3 1 TB x2 Noctua NH-U12P SE2 CPU-kjøler Asus M4A89GTD PRO/USB3 Mushkin PC3-12800 Redline 4 GB Logitech Media Keyboard 710 Fractal Design Define R3 Black Pearl MSI GeForce GTX 460 Hawk Samsung SH-B083L/BSBP Blu-Ray spiller Liste (Prisguide.no) Skjerm driter jeg i foreløpig, for jeg har en flott 42" LCD-TV hengende på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå