Mamboo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei. Jeg er en amatør på området. Prøvd å mixe et par sanger, men ikke noe mer. Jeg har lyst på å kjøpe en mixer så jeg kan få mixa sanger og ikke noe mer enn det. Det skal ikke være noe avansert, men greit for en nybegynner. Noen som har tips til en grei mixer i starten? Takk! Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har du PC eller Mac? Hvis MAC, finnes en del gode programmer til en billig penge, men er ikke sikker ang. PC Har du PC eller Mac? Hvis MAC, finnes en del gode programmer til en billig penge, men er ikke sikker ang. PC Lenke til kommentar
GAu Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei, Du sier ingenting om hva du har av utstyr fra før, og etter å ha lest det første svaret blir jeg litt usikker. Det jeg forstår med mixer er en separat enhet med innganger og forforsterkere for flere kanaler (linje & mikrofon) pluss kanskje litt effekter som kombineres ned til et stereo-spor. Jeg synes Soundcraft har en rekke gode modeller. Se link: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=riff&subgid=50&gid=49 GAu Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er vel svært få som bruker en hardware-mixer for å mikse musikk på den måten i våre dager. Et musikk-editeringsprogramm er veien å gå. Eller tenker du til å mixe sammen lyden fra to cd-spiller som en dj?? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 www.djtechtools.com Traktor Kontrol S4 VCI-100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå