NvidiaCuda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, jeg har et problem med pcn min. Det er en gamer pc fra Komplett, den er blitt ganske gammel, men har alltid fungert perfekt. Det som er problemet er at når jeg starter pcn og kommer inn på min egen bruker, så kommer denne feil meldingen opp : " Det oppstod et unntak under forsøk på å kjøre C.\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup " Og jeg får ikke opnet opp Nvidia controlpanel. etter at denne feil meldingen begynte og komme opp har vifta mi begynt og bråke noe helt vanvittig. pcn fungerer men bråker og får som sagt ikke åpnet Nvidia Control panel, eller lastet ned ny driver. Noen som har greie på dette problemt ? (kjører Windows XP) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er driveren som kræsjer. Er du helt sikker på at du ikke får avinstallert driverene? Ikke engang i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
NvidiaCuda Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har prøvd System gjenoppretting men det hjelper ikke :S Lenke til kommentar
NvidiaCuda Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 ingen som vet hva jeg må gjøre ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har prøvd System gjenoppretting men det hjelper ikke :S Jeg sa ikke system gjenoppretting, jeg sa sikkerhetsmodus. Gå inn i sikkerhetsmodus og avinstaller driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå