Gå til innhold

Hvor kan jeg skaffe "Leave of Lorien"-brosje (som vist i Ringenes Herre-filmene)

Sitronsaft

Anbefalte innlegg

God ettermiddag forum.

Natt til lørdag så jeg alle Ringenes Herre-filmene med en venninne (maraton), og hun nevnte at hun ville likt å hatt en slik brosje som mange i filmene har. Jeg tenkte jeg kunne kjøpe en slik til henne som julegave.

En brosje er per definisjon (så vidt jeg vet) et smykke eller i alle fall noe fint som man fester med nål til klærne ved halsområdet, ofte brukt til å holde sammen en bluse/skjorte etc. Mye brukt i Ringenes Herre-filmene og ellers fra vikintid og lignende vil jeg tro, samt trolig i bunader.

Den aktuelle brosjen blir kalt "Leaves of Lorien" av Aragorn, i scenen som kan skildres her. Dette er altså den brosjen som Pippin bruker. Det fins trolig mange ulike brosjer, men at de ligner. Det trenger ikke nødvendigvis være "Leaves of Lorien".

Jeg lurer altså på hvor jeg kan kjøpe en slik. Setter utrolig stor pris på tilbakemelding.

post-184953-1289140927,2917_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk, men det blir kanskje litt i dyreste laget :/ Ca. 360,- + frakt.

I tillegg kommer firefox med advarsel om at siden mangler sertifikat/identifikasjon eller noe slikt, og oppfordrer meg til å forlate siden.

Men du fant akkurat hva jeg lette etter.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...