Kineeh Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Skal kjøpe meg en ballkjole snart, men jeg finner absolutt ingen som jeg synes passer perfekt! Den skal være svart, stroppeløs, tettsittende og ikke noe lang :- ) Kom gjerne med tips om du vet om noen sider eller noe sånt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Siden MoVs brukerbase består av gutter mistenker jeg at det ikke er så mye hjelp å hente. Du kan prøvde deg på www.mote.no der de har mange jenter. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) http://www.mote.no/jentemote/klaer-og-stil/ Masse, masse jenter der som kan svare deg. EDIT: thrice Endret 7. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Trodde ballkjoler skulle være lange jeg? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Hun tenker sikkert ungdomsskole ball, aka diskotek. Lenke til kommentar
Kineeh Skrevet 10. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Hun tenker sikkert ungdomsskole ball, aka diskotek. ja ; ) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Nelly.no Asos.com? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Hun tenker sikkert ungdomsskole ball, aka diskotek. Vi hadde "ordentlig" ball på ungdomsskolen, jentene i lande ballkjoler og guttene i øh ja, de fleste konfirmasjonsdressen. Dog noen i smoking og kjole og hvitt. Personlig kjørte jeg seff kjole Første og eneste gangen den har blitt brukt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Nå måtte jeg sjekke i profilen din om du var gutt eller jente. Jeg synes tydelig å huske at du var gutt, så nå fikk jeg et spesielt bilde i hodet mitt før jeg innså at du siktet til tuxedo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Nei, sikter til kjole og hvitt også kalt livkjole. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Nå måtte jeg sjekke i profilen din om du var gutt eller jente. Jeg synes tydelig å huske at du var gutt, så nå fikk jeg et spesielt bilde i hodet mitt før jeg innså at du siktet til tuxedo. Tuxedo = smoking. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg tenkte det var det samme, lærer noe nytt et par ganger i uken. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 På ungdomsskoleballet vårt kjøpte jeg en kjole fra Agape, men jeg regner med det blir litt for mye, om det ikke er tradisjonene dere kjører? Ut i fra beskrivelsen din, så høres den mistenkelig ut som en lbd, som du vil finne .. overalt. Er du ute etter noe billig, se i nærmeste kjedebutikk. Hvis ikke så har du for eksempel Acne Ara, som jeg synes er nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå