eirikJO Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Noen som kan svare på noen spm jeg har angående denne filen.. Funker den like godt på IIS som Apache?? Noen som har noen gode sider som forklarer hvordan en slik virker og hvordan man setter den opp? Gjerne en nybegynner nybegynner side. Jeg har forsøkt å sette opp en slik, men ikke fått det til. All hjelp tas imot med takk!! E. Edit: Må jeg aktivere det på noen som helst måte i IIS for å kunne bruke det, eller trenger jeg bare å installere IIS også er det klart til .htpasswd?? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 gå til google.com og skriv: .htaccess + howto site:www.apache.org hvis du ikke blir fornøyd av det du finner der så prøv (fortsatt på google) .htaccess + howto site:tldp.org så vidt jeg vet nå i farten er det et produkt fra apache og fungerer bare under apache, men sjekk med google. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 det virker nok bare under apache ja. IIS har sin egen måte å gjøre det på. Samme som vanlige rettigheter til en mappe hvis jeg ikke husker feil. Noe dritt iaf... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 http://www.javascriptkit.com/howto/htaccess3.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå