hannemor Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Datteren min har HTC Desire, som ikke finner headsett når hun setter inn headsettet. Noen ide hva vi kan gjøre, bortsett fra å sende inn.... Kanskje det er en reset funksjon eller noe annet hun kan gjøre. Hun bruker orginalt headsett, og hun har prøvd å slå av og på mobilen flere ganger. Hannemor Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg har også hatt samme problem tidligere med min Desire. For meg fungerte det bare å ta en omstart av telefonen. Prøv å blås litt luft inn hvor du stikker jacken inn, og gni ekstra på jacken. Kanskje du kan også prøve med kontaktspray. Prøv også med et annet headsett for å være 100% sikker på hvor problemet ligger. Det kan rett og slett at headsettet har tatt kvelden. Edit: Prøv også å ta ut batteriet et par minutter. Er det ingenting som fungerer kan du prøve på en stille telefonen inn på fabrikkinnstillinger. Merk at du da mister all informasjon på telefonen, ink kontaktlister etc som er lagert på telefonens minne. (Her kan du dog ta en sikkerhetskopiering) Endret 7. november 2010 av Scannor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå