Broseen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har et problem ved avspilling av image filer. På den stasjonære pc`n min fungerer alt greit, jeg får opp menyen og kan velge derfra. På den nye bærbare får jeg opp menyen, men kan ikke velge noe, feks "play" Jeg har prøvd vlc, mediaplayer 11, mediaplayer classic og gom. Har Win7 home premium 64 bit. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det spørs nå vel hvordan sangene er organisert. Snakker vi "vanlig" CD-plate eller er det masse mp3-filer på den? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Det spørs nå vel hvordan sangene er organisert. Snakker vi "vanlig" CD-plate eller er det masse mp3-filer på den? Dette er film. Altså film meny alà DVD. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Dette er film. Altså film meny alà DVD.Kanskje filmfila ble korrupt under kopiering? Eller ligger den på delt mappe? Endret 7. november 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Dette er film. Altså film meny alà DVD.Kanskje filmfila ble korrupt under kopiering? Eller ligger den på delt mappe? Du vet at de fleste som tar backup av DVD samlingen sine lager image filer aka. ISO Trenger ikke være pirat Endret 7. november 2010 av TM B Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 De ligger på delt mappe. Altså fungerer de greit på den stasjonære pc`n, men på laptop`n kommer ikke menyen frem. Jeg kopierte iso filen over til laptop`n (50 min...ahhhrrgg..) og da fikk jeg det etterhvert til med vlc. Måtte vente 15 min da, oppdaterte et eller annet. Men burde det ikke fungere over nettverket også? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå