Vegard-K Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, har to harddisker på pcn min som tilsammen er ca 200 gb, når har den ene disken blitt full, og det er vanvittig irriterende å ha filer på 2 forskjellige disker, og derfor lurer jeg på om det er mulig at jeg kjøper meg en ekstern harddisk som er like mye lagringskapasitet som de diskene som er i pcn og liksom ha den som en erstatter for de andre, er det mulig? Kan jeg få inn "mine dokumenter" osv. på den eksterne? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nei, du bør heller bytte ut en (eller begge) interne. En ekstern disk er mye tregere enn en intern disk. Mange har også erfart at eksterne disker er mindre driftsikre enn interne. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ja du kan det, men det er mye lurere å lage et eget system på den nye disken en å konfigurere "Mine Dokumenter" til å ligge der. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er helt normalt å gjøre som du foreslår. Da beholder du den ene interne disken kun til OS og programmer. En ekstra fordel er at du da kan formatere OS disken uten å måtte kopiere ut filene dine. MyDocs flytter du enkelt ut via egenskapene til MyDocs. Forslag til ekstern disk<- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå