the_fiddler Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Så ja, jeg tenkte jeg skulle poste oppsettet så langt her på forumet. Har veldig lyst til å bygge selv, tenkte bare jeg kunne få noen innspill: CM 690 II Advanced AMD Phenom II X6 1100T (Den kommer på marked før jeg kommer til å faktisk kjøpe inn til denne her ) Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 ASUS M4A89GTD PRO/USB3, Socket-AM3 Corsair HX 750W PSU Samsung SpinPoint F3 1TB Corsair A70 CPU Kjøler Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 Lite-On Blu-Ray Reader IHOS104-37 Microsoft SideWinder X6 BenQ 24" LCD E2420HD = ca. 12000 kr pluss frakt Så det! Om ikke delene paseer, eller dere har bedre forslag, så kom med det. EDIT: Ny prossesor da AMD skal komme med ny sekskjerner, og det virker som et bedre valg enn en X4 Endret 8. november 2010 av the_fiddler Lenke til kommentar
MrHilmaniac Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Et forslag er å gå på Komplett.no og bygge pc der. Da vil du få deler som passer sammen, samt muligens en billigere pris http://www.komplett.no/k/kd.aspx?bn=10306 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Alle delene passer og det ser bra ut(, men om du kommer til å overklokke så ville jeg byttet til en 1055T x6. Da får du 2 kjerner ekstra og en cpu som er veldig lett og klokke) Bytt minnet til cl7 da Amd er glad i stramme timings(at det står for for Core i3/i5/i7 har ikke betydning). Endret 7. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
the_fiddler Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 MrHilmaniac, jeg har satt opp riggen gjennom PC byggern dems. Men om jeg vil ha 68xx-serien må jeg velge komponenter helt selv, de har ikke satt opp noen pc'er med det enda. ' Mumriken, jeg tror ikke det blir så mye OC. Men RAm som AMD like høres bra ut Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 MrHilmaniac, jeg har satt opp riggen gjennom PC byggern dems. Men om jeg vil ha 68xx-serien må jeg velge komponenter helt selv, de har ikke satt opp noen pc'er med det enda. ' Mumriken, jeg tror ikke det blir så mye OC. Men RAm som AMD like høres bra ut Er bare å ringe dem, flere ganger de er litt mer vennlige da Men som de sier ovenfor , gå gjerne for en 1055 eller bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå