computerr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hva ville skjedd hvis Barack Obama ikke hadde blitt president? Eller hvis George Bush ikke hadde blitt president? (digger denne tråden ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ingen som kan svare på et slikt spørsmål. Om vi en gang i fremtiden kan reise til parallelle univers har vi kanskje muligheten til å finne ut hvordan det hadde blitt. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mccain hadde blitt enormt upopulær og PAlin hadde kanskje ovetatt etter infarkt. Skrekk og gru Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva hadde skjedd om du ikke hadde blitt født? for det første så hadde jeg ikke brukt tiden min på å svare på den tråden. kanskje jeg hadde tippet lotto i stedet. du skylder meg millioner Lenke til kommentar
computerr Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Hva hadde skjedd om du ikke hadde blitt født? for det første så hadde jeg ikke brukt tiden min på å svare på den tråden. kanskje jeg hadde tippet lotto i stedet. du skylder meg millioner ikke jeg som splittet denne fra snedige ting du lurer på . loggat av i forgårs og når jeg kom på igjen var den en egen tråd. Lenke til kommentar
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hva hadde skjedd? INGENTING! Det er nemlig ikke presidenten som sitter med den virkelige makten. Det er også dette amerikanerne sliter med å forstå, og som er grunnen til at de derfor har valgt republikansk nå i siste valget. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fornye forholdet til FN, ny midtøsten strategi, helsereform og diverse andre reformer for å stabilisere landet, stenge guantanamo bay samt flere ting jeg ikke kommer på i farta. Så å påstå at ingen ting er gjort må man dog ha hat bind for øynene og bomull i ørene for å påstå.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Mccain hadde blitt enormt upopulær og PAlin hadde kanskje ovetatt etter infarkt. Skrekk og gru Hvorfor skrekk og gru? Jeg forstår ikke hvorfor alt dette hatet mot denne kvinnen. Selv tror jeg hennes ideologi er relativt god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå