Hr Kotelett Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 #21 Forumnavn: Hr kotelett Ingame: LlyD.985 vs #2 forumnavn: gnurk(homesmasher) Inngamenavn: Gnurk.785 gnurk(homesmasher) 2 - Forumnavn: Hr kotelett 0 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Måtte dra hjem til hjembyen min for begravelse og hjelpe til alt rundt det, og jeg returnerer ikke til trondheim før 23:00 i natt. (Ustabilt nett i hjembyen har fullstendig hindret gaming, og jeg har vært her hele denne uken.) Om vi ikke kan få en 24-timers utsettelse vinner PSV over meg på walkover. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Måtte dra hjem til hjembyen min for begravelse og hjelpe til alt rundt det, og jeg returnerer ikke til trondheim før 23:00 i natt. (Ustabilt nett i hjembyen har fullstendig hindret gaming, og jeg har vært her hele denne uken.) Om vi ikke kan få en 24-timers utsettelse vinner PSV over meg på walkover. syntes du skal gi dem utsettelsen, gitt at de klarer å få dette til på mandag, men d er toggy som "caller shotsan" Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Greit for meg. Kommer uansett ikke til å sette opp brackets før i morgen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da vant Cheshire Cat (Nikken) 2-0 over meg. Lykke til videre Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Da har jeg laget bracket: http://challonge.com/diskusjon2 Oppdaterer førsteposten med tidsfrister og startmap for hver bo3. Resultater rapporteres i denne tråden. EDIT: Hvis noen har innspill på organiseringen eller startmaps på rundene så bør dere komme med det fort som bare juling Mulig vi må kjøre det slik at loser-bracket må spille to runder i uken, ettersom det blir dobbelt så mange runder i loserbracket... Endret 6. desember 2010 av Toggy Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) ble knust av speedo (2-0) speedo vs stelar7.zip Endret 7. desember 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Spido Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Speedo vs Stelar 2-0 Endret 7. desember 2010 av Spido Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Bra spilt! gg ^^ Resultat: karl-wilhelm/onthegrass 2-0 Barroy/Bårrøy Endret 7. desember 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gnurken/homesmasheren. Spille i morgen kveld? Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 La til dynamisk bracket-bilde i førsteposten. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skulle egentlig spille mot gnurk klokka 6, men har ikke sett noe til han og har egentlig ikke tid til å sitte å vente. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) sorry, beklager veldig, transporten hjem i dag måtte innom søm/sørlandssenteret før den gikk til søgne, vilket fikk meg forsinket beklager veldig jeg kommer til å gamè fredag kveld, om du har noen tid som passer der (merk at jeg kommer hjem på ettermiddagen fra skolen) Endret 9. desember 2010 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kan dessverre ikke i dag. Alkoholen kaller. Det gjorde den forsåvidt i går og den vil nok kalle i morgen også. Men har du tid på litt tidligere på dagen? Mellom 12 og 6 feks. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Du har ikke tid nå, Ajaco? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tapte 2-0 mot Toggy, well played! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 åeh for seint å bli med og leke? Fikk spillet for bare 2 uker siden Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Er nok desverre for sent ja. Blir ny runde når vi er ferdige though, men det blir ikke før på nyåret en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå