snakkesss Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, er det noen som vil dra i gang noe da? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er alltid glad i å sette i gang sånne ting, men vil ikke gjøre dette uten forumets støtte. Jeg har jo ikke vært her mer enn i et par dager, så synes noen andre burde få sjansen, iallefall. Men om ingen andre ønsker melder jeg meg mer enn gjerne frivillig Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 I tillegg til det har jeg heller ingen erfaring med å arrangere StarCraft turneringer. Skal gjerne gjøre det, men fint om noen gir en kort oppskrift på hva som må gjøres, i så fall. Eventuelt om noen vet hvor jeg kan finner informasjon rundt det. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 ER egentlig ikke noe vanskelig. Du bare starter en tråd for påmelding, lar den stå i en uke, deretter lager du brackets her: http://challonge.com/tournament/bracket_generator Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Høres jo greit, selv om det sikkert ikke er alt. Men jeg kan jo titte på hva folk har gjort før her på Diskusjon.no. Og hva er et "bo7-format"? Kan kanskje fikse en liten premie, forresten, dersom det skulle være noe ønske for det. Endret 9. februar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bo7 vil jo si at man spiller 7 kamper i hver match. Dette er nok litt mye, bo3 eller bo5 er nok best. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ah, selvsagt. Vi burde vel i så fall ha avstemning om hva vi burde ha? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Vel jeg føler at vi må følge den norske kulturen av etterdylting, og lage en team turnering bo7 format Definer team Må de være brukere på diskusjon.no eller kan det være hvem som helst? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Vel jeg føler at vi må følge den norske kulturen av etterdylting, og lage en team turnering bo7 format Definer team Må de være brukere på diskusjon.no eller kan det være hvem som helst? minst 1 må ha en bruker men innser at det te ikke går da, tror ikke vi har nok folk for dette på disk.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå