Hr Kotelett Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Grattis til Speedo med seieren. Replays? Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Yes, her er replayene. Var rimelig ensidig Finale.rar Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer Speedo! Bra du vippet gnurk ned fra tronen eller så hadde vi nok aldri fått fred Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Og ladies and gangsters... Er vi klare for en ny runde? Vil foreslå at vi kjører en mer komprimert runde neste gang, for eksempel at alle kampene kjøres i løpet av en dag. Blir rimelig halvslapt når vi kjører det over 1,5mnd+++ Noen innspill? Eventuelt kommentarer/klager på hvordan organiseringen var nå sist? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, hvorfor ikke, men har på følelsen at det blir eksepsjonelt med walk over da gitt ^^ Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 På en måte funker det best å ha alt over en dag. For det første, mye walkovers? Nei tvert imot. Enten er man ledig èn dag, eller ikke. Den svake siden er jo at de som er uheldig og er opptatt den dagen, vil jo gå glipp av hele greien. Uansett om det kjøres på en dag eller ikke, er det nok uansett en idè å få det gjort litt raskere. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Kjører bare check-in, slik at alle må sjekke inn før brackets lages. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg er klar som faaack. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hvorfor ikke lage en liga ut av det? litt mye pes med organisering og ikke like spennende kanskje. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er vel minst like mye stress med en liga, da? Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Hvis man skulle sette opp en liga i stedet måtte man hvertfall ta stilling til hvor ofte kamper skulle spilles og hvordan kampene skulle opprettes (utfordrer lagene hverandre eller er det som tippeligaen at man har en fast oppsatt liste med hvem man skal spille mot?) Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg tenkte faktisk ikke lag men det hadde jo vært drit kult å ha lag på ca 4-5 stk hvor hver spilte en match i uka. Men det er vel vanskelig å få det balansert ettersom silver/gold måtte spille mot diamond/master etc. Men slik er det vel nå og i den turneringsformen vi har? Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 mja lag/spiller/whatever kan jo lage flere liganivåer, men det er ikke nok som vil joine til at det vil funke noe særlig. Ville i så fall vært sånn at sesong 1 var alle i samme liga, neste sesong ble folk plassert etter rank i sesong 1. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Liga ville jo blitt helt likt som cup bare at folk hadde ikke blitt slått ut. Hadde jo på èn måte vært kult å se hvordan man ligger an i forhold til de andre etc. Problemet blir jo hvis noen trekker seg midt i serien. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Ja... For at det i det hele tatt skulle vært vits måtte vi fått mange flere til å melde seg på + det måtte vært premier. De gode spillerne vil ikke ha problemer med å spille en bo3 i uken i en liga. De må jo spille uansett Hvis det er noen som er proe til å kode så må dere gjerne ta kontakt med meg Eier domenet sc2norge.com som kunne blitt brukt til dette. Har også en del kontakter i forbindelse med lan-arrangementer som Sørlanet og TG som kanskje kan hjelpe oss med sponsing av premier. Yeye. Mye idéer. Jeg kommer hvertfall ikke til å arrangere en ny turnering med det formatet vi har hatt frem til nå. Hvis noen andre vil ta over organiseringen av turnering på "gamle" måten (over lang tid, 1 match i uken), så er det selvfølgelig ikke noe problem Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Go Toggy, make some action here Endret 8. februar 2011 av snakzz Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vel jeg føler at vi må følge den norske kulturen av etterdylting, og lage en team turnering bo7 format 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 bare noe kommer igang så snart som mulig er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Spido Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Vel jeg føler at vi må følge den norske kulturen av etterdylting, og lage en team turnering bo7 format +1 Endret 9. februar 2011 av Spido Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå