sharpspear Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 mkay. er charcode og sånt fremdeles det samme, eller endres dette og ved nickbytte? den forandrer seg faktisk. den er nå 561 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 gauda vi må få tatt matchen snart Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kommer sterkere tilbake neste sesong! Wp Sarsi. Ta og knus Gnurk for meg! Han trenger det. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Enten jeg eller Spido skal nok få slått han. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Pft sarsi9 jeg har jo allerede slått både deg og speedo :o (jepp arrogant versjonen av gnurker'n er tilbake) Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Følte ikke jeg var sjangseløs, ihvertfall Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 fist han i fisen slik grandma gjorde med meg. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Da var jul og nyttår overstått, så nå prøver vi å fullføre på relativt kort tid. Meg og Gnurk spilte semifinale i dag. Andre semifinale må være ferdig i løpet av neste uke, så kjører vi finale uken etter det (eller før, avhengig av når semifinalen er ferdigspilt). Koooz Lenke til kommentar
Spido Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Speedo - Gnurk 2-0 Har replays om dere trenger bevis Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Begge finalistene fra forrige sesong ute. Må tydeligvis skjerpe oss til neste sesong Gnurk! Godt vi har variasjon hvertfall! Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Vi trenger DEFINITIVT bevis Nei du kan legge opp om du vil Lenke til kommentar
Spido Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Se her har vi den xD speedo vs gnurk.rar Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gnurk. I den PvZen på Jungle. Hvorfor satte du ikke ned robo etter at du åpna Stargate? Jeg trodde poenget var å tvinge frem hydras for så å få ut colossi? Prøver ikke å kritisere måten du spiller på, men å få noen andre sine synspunkter er alltid kjekt. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Gnurk. I den PvZen på Jungle. Hvorfor satte du ikke ned robo etter at du åpna Stargate? Jeg trodde poenget var å tvinge frem hydras for så å få ut colossi? Prøver ikke å kritisere måten du spiller på, men å få noen andre sine synspunkter er alltid kjekt. Vel jeg gjorde mye dritt i går :o (vant 2 games av 10 i går, de 2 gamesene jeg vant var på en venn i bronze league) (jepp jeg skal /whine unskylde meg på tapet, men neida, speedo var nok bare bedre :C ) men som regel når jeg går 1stargate opener så går jeg for et 2voidray 3pheonix push, det var dette jeg prøvde å få, så liker jeg egentli å få blinkstalkers etter dette, så xpande til min #3 så vil jeg gjerne ha dt's ut for harass, og etter det high templar, jeg er ikke så veldig glad i robo i PvZ føler robo er veien å gå vist du vil timing pushe, men jeg foretrekker å spille macro games i PvZ som protoss Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ah. Jeg er litt uenig at robo bare passer til timing pushes. Void ray/Stalker/Colossi er jo en ekstremt sterk miks mot zerg. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Da var omsider turneringen ferdig. I første finalerunde vant Speedo 2-0, mens i andre runde vant han 2-1. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Gleder meg til nr 3 XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå