Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jul og nyttår overstått, så nå prøver vi å fullføre på relativt kort tid.

Meg og Gnurk spilte semifinale i dag. Andre semifinale må være ferdig i løpet av neste uke, så kjører vi finale uken etter det (eller før, avhengig av når semifinalen er ferdigspilt).

Koooz

Lenke til kommentar

Gnurk. I den PvZen på Jungle. Hvorfor satte du ikke ned robo etter at du åpna Stargate? Jeg trodde poenget var å tvinge frem hydras for så å få ut colossi?

Prøver ikke å kritisere måten du spiller på, men å få noen andre sine synspunkter er alltid kjekt.

Lenke til kommentar

Gnurk. I den PvZen på Jungle. Hvorfor satte du ikke ned robo etter at du åpna Stargate? Jeg trodde poenget var å tvinge frem hydras for så å få ut colossi?

Prøver ikke å kritisere måten du spiller på, men å få noen andre sine synspunkter er alltid kjekt.

Vel jeg gjorde mye dritt i går :o (vant 2 games av 10 i går, de 2 gamesene jeg vant var på en venn i bronze league) (jepp jeg skal /whine unskylde meg på tapet, men neida, speedo var nok bare bedre :C )

men som regel når jeg går 1stargate opener så går jeg for et 2voidray 3pheonix push, det var dette jeg prøvde å få, så liker jeg egentli å få blinkstalkers etter dette, så xpande til min #3 så vil jeg gjerne ha dt's ut for harass, og etter det high templar, jeg er ikke så veldig glad i robo i PvZ føler robo er veien å gå vist du vil timing pushe, men jeg foretrekker å spille macro games i PvZ som protoss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...