Gnurk! Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kan dessverre ikke i dag. Alkoholen kaller. Det gjorde den forsåvidt i går og den vil nok kalle i morgen også. Men har du tid på litt tidligere på dagen? Mellom 12 og 6 feks. nei :c sitter f.eks nå på jobb og d skal bli en tidlig kveld i natt, kan du kanskje i sånn ca 4 tiden i dag (gitt at du svarer såpass tidlig at jeg får lest d) ? jeg skal desverre på skitur i morra så d blir også en temmelig opptatt dag :c Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg kan klokka 4 ja. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Vil forresten minne alle på at søndag er siste dagen for å spille kamper i runde 1. Hvis deltakerne ikke har rapporter resultat i tide eller har kommet med tilbakemelding i denne tråden, blir dere kastet ut Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ajaco. Noen mulighet for at vi kan spille nå? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ah. Trodde ikke du så det tidsnok. Fortsatt klar hvis du er her. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ah. Trodde ikke du så det tidsnok. Fortsatt klar hvis du er her. gå inn på sc2 og accept inven Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 hvorfor tar dere ikke sånt på pm? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 GrandMa 0-2 Homesmasher. gg Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 hvorfor tar dere ikke sånt på pm? mye tøffere å ta d her Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg får ikke tak i Ajaco, så ser ikke ut som vi får spilt kampene i tide. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 arnbju - wall-e 1 - 2 Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Mjeees. Tiden er inne (ute?), og de som ikke har spilt, og ikke har skrevet noe her blir kastet ut. Sarsi9 går videre på walkover. Det blir ikke så greit å fortsette med bracket-strukturen vi har, men vi turer bare videre. Ettersom det er relativt store forskjeller i nivå mellom spillerne + at vi har losers bracket, så går det bra uansett. Noen innvendinger? Har nå lagt inn resultater (de som ikke spilte i runde 1 har jeg lagt inn 1-0 til en tilfeldig spiller, bare for å kunne registrere videre). Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dårlig oppmøte av folk. Skamme seg. Hatten av for deg Toggy og ditt engasjement med brackets! =) Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 kan jeg hoppe inn for noen av de som ikke møtte opp? =) Kommer ikke til å vinne, men hadde vært gøy å inkludere seg i "communitien" her. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det ser ut som om stelar7 ikke er tilgjengelig før fristen løper ut. "stelar7 i går, 20:40 Har ikke tid før om 2 uker, skal på ferie til etter jul" Blir det walkover da? Kan godt spille mot aluxez i stedet hvis ingen har problemer med det. Men da må du være klar over at du begynner i loser bracket aluxez. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 han kan også hoppe inn i stedet for kleshenger/twish og spille mot meg i neste runde. Antar det er greiere for ham å få en ekstra sjanse dersom han taper første gang. Hva er ditt battle.net-nick + character code aluxes? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 NIck:aluxez code:240 Samme for meg hvor jeg begynner Kommer nok ikke til å vinne, men gøy å være med. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 nicket eller coden stemmer ikke... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 blæh hvor er det char coden er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå