zion3 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har en Dremel Multi som jeg skal bruke til å skjære hull til vindu og en 120mm vifte i toppen. Men det jeg lurer på er hvilket verktøy jeg skal bruke. Er det noen som har gjort det samme og kan anbefale et verktøy? Hadde vert fint med en link til en butikk der de selges dette verktøyet! Takker på forhånd. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei Se denne linken http://www.overklokking.no/guides/vindugui...ide/index2.html mvh knutern_ Lenke til kommentar
zion3 Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jo Jo, men det jeg mener er hvilket verktøy jeg skal bruke til Dremelen... Det er jo mange små verktøy til Dremel Multi, men hvilket er best å bruke til det jeg skal gjøre. (Skjære hull i kabinette) Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Armerte kutteskiver. Altså sånne litt store kraftige saker som ikke knekker bare du snakker hardt til dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå