Gå til innhold

Desiure HD vs Galaxy S vs ?

Anbefalte innlegg

Har nå en SGS. Flott mobil, men ødelegges av lag (vil ikke bryte garanti med div. fixes). Skal heve kjøpet. Leter etter en "komplett" Android-mobil.

Desire HD høres bra ut, men sliter visstnok også med litt lag og elendig batteritid.

En annen mulighet er å vente å se om det blir noe av Nexus 2 (kanskje vi får svar til uken).

Finnes det andre alternativ til mobiler med topp specs som er lansert eller forventes lansert i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo. Det er visst sant. Har i alle fall hørt folk klage over det selv etter overgang til 2.2, selv har jeg en annen telefon så jeg vet ikke noe av personlig erfaring. Jeg ville ha beholdt SGSen og installert Voodoo-lagfiks på den, men jeg ser forsåvidt hva du skriver :)

Vent og se om det blir noe av Nexus 2?

Lenke til kommentar

jeg fikk min desire HD igår. merker ingenting til lagg, er faktisk imponert over hvor fint alt flyter. batteriet er så langt helt ok, men det blir bedre etter noen ladinger. så lenge mobilen varer en dag med endel surfing, musikk og litt spilling så er jeg fornøyd. legger mobilen min altid på lading om natten anyways.

nexus 2 kan jo bli sepennede, men ifølge ryktene så virker den ikke så veldig fanntastisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...