Snylter Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hvilket navigasjonsprogram er det beste tilgjengelige på Android? Jeg har et visst behov for dette, og ønsker primært at det fungerer i hele Europa inkludert UK. Prisen bør heller ikke være avskrekkende, og kartverket MÅ være lokalt på telefonen! Hvis det har noe å si, jeg har en Samsung Galaxy S med Froyo og root. Endret 7. november 2010 av Snylter Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Navigon er bra i alle fall. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har veldig god erfaring med Navigon selv denne sommeren, så det hadde vært et enkelt valg for min del hvis jeg skulle skaffet meg nye kart nå. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har veldig god erfaring med Navigon selv denne sommeren, så det hadde vært et enkelt valg for min del hvis jeg skulle skaffet meg nye kart nå. Jeg har brukt både Sygic og CoPilot. Begge er brukbare. Foretrekker CoPilot. Begge er vel rundt 500,- for hele Europa Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Navigon ser ikke ut til å være tilgjengelig på Market.. CoPilot ser ikke ut til å opplyse om hvilke kart som faktisk er inkludert i pakka.. Er UK inkludert i Europa-pakka? For meg ser det ut som det er kun Sygic som finnes i en utgave der jeg kan teste den ut før jeg kjøper.. Så jeg lurer på om det blir den. Jeg har særlig bruk for det under en tur til UK neste helg, så jeg venter vel til i morgen ettermiddag før jeg legger den inn, så har jeg den hele tiden mens jeg har behovet nå.. Så kan jeg jo kjøpe den hvis jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har Sygic på min SGS. Har også CoPilot på en WM (HTC Mini). Når jeg skal på reise og er avhengig av navigasjon ligger SGS hjemme. GPS delen til SGS er helt på trynet, den virrer rundt som en hodeløs høne. Får "Fix" geit nok, men lagger og virrer rundt. Jeg har oppdatert til Froyo JPP/JPA og fremdeles er navigasjonen like håpløs, så blir til å kreve kjøpet av SGS hevet. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg bruker Copilote 8.2.0.218 Den er for hele europa og UK er der også. Skulle bare mangle siden de er en del av europa Bruker ikke GPS så mye men det lille jeg bruker Copilote så syns jeg det virker bra. Har testet mellom Oslo og Uddevalla en gang og da var det en stor ulykke med masse omkjøringer og det forslaget om alternativ rute Copilote ga meg funket kjempebra. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Har Sygic på min SGS. Har også CoPilot på en WM (HTC Mini). Når jeg skal på reise og er avhengig av navigasjon ligger SGS hjemme. GPS delen til SGS er helt på trynet, den virrer rundt som en hodeløs høne. Får "Fix" geit nok, men lagger og virrer rundt. Jeg har oppdatert til Froyo JPP/JPA og fremdeles er navigasjonen like håpløs, så blir til å kreve kjøpet av SGS hevet. Har du forsøkt root og lagfix? Det har løst alle lagproblemer jeg har opplevd.. Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Joda, kjørte både root og Voodoo på JM9. Nå med JPP/JPA kjører jeg kun root. Gidder ikke å legge in ny voodoo kernel med Odin, må bare fjerne voodoo kernel igjen, nå som telefonen skal tilbake til forhandler for 4. gang og heve kjøpet. Skulle jeg beholdt telefonen, ville jeg gått tilbake til JM9 med root og voodoo. Men som sagt, jeg er helt avhengig av fungerende navigasjon. Litt lag kan jeg leve med og trenger ikke noe lagfix. Root bruker jeg får å få adgang til system filene, samt filoverføring med blåtann. Edit: Kan forresten legge til at jeg kjører speedmod-vJ1-250hz kernel. Endret 7. november 2010 av Jamm Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg testet ut Sygic Aura.. Så elendig software har jeg aldri tidligere sett! Fikk 7 dager demo. La den inn hjemme, la inn kartverk for UK (som jeg skulle til rett etter) Da jeg ankom UK måtte jeg koble opp på nett og laste ned et nytt kart (selv om UK-kart allerede var i orden), så funka den en stund.. Den kødda fælt med GPSen (ikke vanlig SGS-knoting!), og var rett og slett ofte på bærtur.. (Hoppet frem og tilbake mellom riktig posisjon og et sted vi stoppet flere timer tidligere) Så når den kødda som verst forsøkte jeg å avslutte appen for å starte den på nytt.. Etter det fant den aldri kartene. Jeg måtte derfor klare meg med et elendig oversiktskart over hele UK.. Men det funka det. Langt bedre enn denne navigasjonsløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå