SuperMagenda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hei, har akuratt fått igang en pc som jeg har bygd selv og lurte på om disse temperaturene er normale. Første gang jeg bygger pc så vet ikke om jeg har hatt på for lite kjølepasta eller ikke. Takker for svar. Hva er "normalt" temperatur og når bør jeg bli bekymret? Endret 7. november 2010 av SuperMagenda Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Helt normal temp. Har ikke hatt Stasjonær på en god stund, men jeg vet laptopen min ligger på rundt 80C Endret 7. november 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg ny pc. Den ligger på nesten 50C når jeg gamer.. Er dette normalt? Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg ny pc. Den ligger på nesten 50C når jeg gamer.. Er dette normalt? Ja det er helt normalt. Jeg ligger på 65 til 70 grader da jeg gamer. Black ops. Men jeg har jo overklokket litt. i7 920 til 4.2ghz. men ikke Oc noe uten å kjøpe ny CPU vifte =O) Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er mer interessant å vite hva de enkelte delene veier inn på under tung load. Anbefaler Furmark og Prime95 til dette. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 jeg ligger på ca 72 75 grader under prime. helt ok=O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå