screenman Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har noen svart jeans bukser som jeg bruker. Jeg går alltid i svart, og det store problemet med de svarte buksene mine, det er at de mister farge. De er begynt å blitt mer sånn mørkeblå aktige. Det er min mor som vasker klærne mine, og så vidt jeg vet så vasker hun buksene på 40 grader og har de alltid på vranga, og dette er sånne bukser som man får kjøpt på f.eks cubus og sparkjøp. Hvorfor mister de farge? Jeg kommer fra nå av til å begynne å vaske klærne mine selv, og er det da noe spesiellt jeg må gjøre for at de nye jeg kommer til å kjøpe i fremtiden ikke skal miste farge også? Hva kan jeg gjøre for at helt nye svarte bukser forblir like svarte som de er som ny. Disse buksene begynte å miste farge bare etter at de hadde vært vasket noen få ganger. Er det noen butikker som har bedre slike bukser, med bedre kvalitet så buksene holder på fargen bedre? Takker for svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For det første så er det ikkje behov for å vaske dei så ofte, utan at eg veit kor ofte du vasker dei. Klær frå Cubus og Sparkjøp kan nok ha lettare for å miste farge enn dyrare merker. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vask de på 30 grader på vragna, unngå tørketrommel. Å handl heller på H&M og Zara f.eks Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg går stort sett med jeans fra Dior, de mister farve like herlig som billig skvip fra H&M. Vil du ha klær som beholder farven er jeans feil svar. Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vel alle bukser mister vel fargen etter vert. Men man kan jo ta å farge de på nytt da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er kun to ting som holder svaret bukser svarte. Vaske dem sjeldnere eller farge dem på nytt. Bukser kan brukes i minst 2 uker før de må vaskes (spørs hva de utsettes for og at de ikke har fått flekker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå