Peus94 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hellu! Jeg har flere ganger den siste tiden opplevd å ikke ha time, fordi læreren ikke møter opp. Vi har da fått beskjed om å snakke med resepsjonen på skolen, av og til får vi bare beskjed om at vi får fri. Men har vi ikke krav på time? Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ikke nødvendigvis slik jeg har forstått det. Men du har krav på et pedagogisk opplegg som skal dekke inn timen. Dvs at læreren skal ha klart noe dere kan gjøre (rent faglig) dersom han uteblir. Dog, dere har ansvar for egen læring. Er det ungdomskole, vgs eller universitetsnivå? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tipper at det er VGS, iom. at det ser ut som han er '94-modell. Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Er vgs ja Er vel mest språk vi har mistet. Flere av medelevene mine har støtt og stadig fri pga mangel av spansklærer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå