grim123 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei godtfolk. Så ble jeg plutselig så innmari lei min HTC hero, og vil derfor ut på nye jaktmarker. Mine spørsmål er som følger: 1. Hvilke telefoner er det for tiden værdt å vente på? 2. W7 telefonene, hvordan er appsmarkedet for dem? Om jeg heller går for å kjøpe noe nå snart, ser det ut som det er to valg. Desire eller Galaxy S- men er litt forvirra her. 1. Hva er forskjelln på Galaxy S og Galaxy S i9000 ? Er det i det heletatt noen forskjell eller er det samma mobilen? 2. Til dere som har galaxy? Er denne ganske stor? Føles den kjip å ha i lomma ? Ser for meg at Galaxyen er hakket hvassere enn Desire, men at desire har litt smoothere design og passer bedre i lomma og ta med seg. Dog har Galaxy igjen mye fetere ting med seg. Blir litt oppgitt jeg, er så mye å tenke på når man skal ha ny telefon :p Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Vent til Sony Ericsson kommer med kamera verstingen. Android 3.0 å full pakke. ^du så det her først (!) Endret 7. november 2010 av Charlo Lenke til kommentar
grim123 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Vent til Sony Ericsson kommer med kamera verstingen. Android 3.0 å full pakke. ^du så det her først (!) Hva heter den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå