mariusj95 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei! Har spilt Call of Duty: Modern Warfare 2 i ca. et halvt år nå. Desverre har jeg hatt et stort problem med å få god grafikk i dette spillet. Jeg og kompisen min har to forskjellige grafikk-kort i våre bærbare pc'er, men begge ligger i det som kalles "Klasse 3" når det gjelder gaming-kort. Den store forskjellen er: Han kan ha oppløsning, detaljer, og så å si alt det andre, på det høyeste, og får den beste grafikken med det grafikk-kortet. Mens jeg sliter med lagging selv med mye lavere oppløsning og details. Når jeg setter instillingene på det aller laveste lagger det ikke, men kvaliteten er ekstremt dårlig i forhold til konpisen min, som har et grafikk-kort i samme klasse. Har prøvd alt. Det jeg lurer på, er om dette skal skje, eller om det er noe ekstremt galt med grafikk-kortet/skjermen. Slenger på litt info: Acer Aspire 5738ZG: Windows 7 Ultimate Intel Pentium dual-core processor T4200 (2.0 GHz, 800 Mz FSB, 1 MB L2 cache) 15.6" HD Acer CineCrystal LED LCD 4 GB DDR3 320 GB HDD nVidia GeForce G105M (512 MB) Les mer her Trenger dere noe mer info, gi et tegn! Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Til info så er dessverre ikke det skjermkortet du har veldig kraftig. Kan du si hvilket skjermkort kameraten din har? Jeg vil anta at skjermkortet er flaskehalsen hva ytelse angår i dette spillet. Sjekk: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html God oversikt over skjermkort til bærbare datamaskiner. Ditt kommer på 159. plass. Endret 6. november 2010 av Hrym Lenke til kommentar
mariusj95 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Til info så er dessverre ikke det skjermkortet du har veldig kraftig. Kan du si hvilket skjermkort kameraten din har? Jeg vil anta at skjermkortet er flaskehalsen hva ytelse angår i dette spillet. Sjekk: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html God oversikt over skjermkort til bærbare datamaskiner. Ditt kommer på 159. plass. Han har et ATI Mobility Radeon HD 5470 skjermkort, som altså ligger på 111. plass på den listen du linket til. Takk for raskt svar! Endret 7. november 2010 av mariusj95 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 you drivers up to the date? Lenke til kommentar
mariusj95 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 you drivers up to the date? Yes, the driver for the card is up-to-date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå