Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi meg en veldi god forklaring på opp å ned? Når var han faktisk god?

 

Opp og ned? Altså ustabil i prestasjonene? Noen kamper kommer Darron inn og viser mye bra, som regel er det den flotte skuddfoten. Skal innrømme at han ikke har levert varene hittil i sesongen, men i fjor gjorde han en del bra og det var vel derfor han ikke ble solgt i sommer. Tipper han får denne sesongen på å vise seg frem, hvis han ikke forbedrer seg blir han nok solgt neste sommer.

 

Michael Carrick var helt forferdelig sist sesong, til og med din Gibson hadde en bedre sesong, jeg ser ikke at du syter om at Carrick er i førsteelleveren?

 

Er enig med deg om at Gibson ikke akkurat er førstevalget mitt på midtbanen, men å si at vi taper kampen hvis Gibson kommer på banen blir - etter min mening - bare teit. Så fantastisk dårlig er han ikke.

Carrick har oxo vært ubrukelig, å er fortsatt ubrukelig, men han har ihvertfall vist bittelitt at han har hevet seg, i motsetning til Gib. å jo Gibson er virkelig så faktastisk dårlig.

 

Enig med Goldwing, jeg syns oxo det var respektløst å bytte bilde under interviewet med SAF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...