Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Drakta på, godteri og brus på plass, samt damefri. Alt ligger til rette for en herlig fotballkveld. Nå koser jeg meg med lesestoff om "historien" til City. Fine greier. For første gang på lenge tror jeg faktisk vi taper mot lillebror. Den "driven" som vi hadde når vi putta x antall ganger på overtid mot dem i fjor er ikke tilstede i år, og jeg tror det kan bli skjebnesvangert.

 

Håpet er allikevel alltid på plass, og jeg håper på magi fra Nani, pluss reprise av Berbagud's hattrick. Som våre krigere så fint sa det i Afghanistan, det hadde vært bedre enn sex.

For å si det sånn, ligagullet driter jeg, det har jeg gitt opp for lengst, men akkurat disse derbyene handler om mer enn poeng, dette handler om stolthet og om hvem som faktisk er størst i byen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#MUFC v #MCFC: VDS, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra, Fletcher, Carrick, Scholes, Nani, Park, Berbatov

 

Subs: Amos, Brown, O'Shea, Smalling, Gibson, Obertan, Chicharito #mufc

 

Fra RedCafe.

NEI!!!!!! Ikke GIBSON!!!! Fy FAEN, jaja, Idag blir det seriøst tap hvis han får spillet

 

Gibson kommer mest sannsynlig på om vi leder kampen eller om Scholes er i ferd med å pådra seg rødt kort. Gibbo er litt opp og ned, men allikevel teit av deg å skrive slikt om Gibson.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

#MUFC v #MCFC: VDS, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra, Fletcher, Carrick, Scholes, Nani, Park, Berbatov

 

Subs: Amos, Brown, O'Shea, Smalling, Gibson, Obertan, Chicharito #mufc

 

Fra RedCafe.

NEI!!!!!! Ikke GIBSON!!!! Fy FAEN, jaja, Idag blir det seriøst tap hvis han får spillet

 

Gibson kommer mest sannsynlig på om vi leder kampen eller om Scholes er i ferd med å pådra seg rødt kort. Gibbo er litt opp og ned, men allikevel teit av deg å skrive slikt om Gibson.

Gi meg en veldi god forklaring på opp å ned? Når var han faktisk god?

Lenke til kommentar

Gi meg en veldi god forklaring på opp å ned? Når var han faktisk god?

 

Opp og ned? Altså ustabil i prestasjonene? Noen kamper kommer Darron inn og viser mye bra, som regel er det den flotte skuddfoten. Skal innrømme at han ikke har levert varene hittil i sesongen, men i fjor gjorde han en del bra og det var vel derfor han ikke ble solgt i sommer. Tipper han får denne sesongen på å vise seg frem, hvis han ikke forbedrer seg blir han nok solgt neste sommer.

 

Michael Carrick var helt forferdelig sist sesong, til og med din Gibson hadde en bedre sesong, jeg ser ikke at du syter om at Carrick er i førsteelleveren?

 

Er enig med deg om at Gibson ikke akkurat er førstevalget mitt på midtbanen, men å si at vi taper kampen hvis Gibson kommer på banen blir - etter min mening - bare teit. Så fantastisk dårlig er han ikke.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Tror ikke spillerkvaliteten til Gibson har noe med kritikken han får. Han er bare sett ut som syndebukk. Samme som O´Shea og Fletcher var for noen år tilbake.

 

Han er kanksje sett ut som grunn til at vi ikke kjøpte noe serlig med spillere i sommer hos enkelte sutrekopper

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...