Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City har fullt mannskap minus Mario tilgjengelig. Hvordan tror dere Mancini setter opp? Jeg tror det blir to 4-5-1'ere mot hverandre. At Tevez er tvilsom er garantert bullshit.

 

Hart

Boateng -Toure - Kompany - ?

Johnson - De Jong - Toure - Barry - Milner

Tevez

 

Når jeg prøver å sette meg inn i tankene til Fletcher/Scholes etc nå så blir jeg kvalm av nervøsitet. RedWednesday skal bli konge om 30 min ja :)

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Nådd toppen en time for tidlig nå. Stappmett på pommes fritz, egg, buffalowings og julebrus. Blir pizza og kakao i andre omgang.

 

Points: Om 2 måneder ville jeg vært fornøyd med ett poeng. Det er faktisk ikke mer enn vi kan forvente med tanke på pengestyrke, skadesituasjon osv. Allikevel så klarer jeg ikke takle at City får poeng. Hele greia gjør meg kvalm. Lagoppstillingene kommer vel om et kvarters tid nå. Spent. Tevez spiller nok ja.

 

Status fem kvarter før avspark. Red Wednesday, Football Today og julebrus.

 

post-135333-1289415086,6961_thumb.jpg

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Drakta på, godteri og brus på plass, samt damefri. Alt ligger til rette for en herlig fotballkveld. Nå koser jeg meg med lesestoff om "historien" til City. Fine greier. For første gang på lenge tror jeg faktisk vi taper mot lillebror. Den "driven" som vi hadde når vi putta x antall ganger på overtid mot dem i fjor er ikke tilstede i år, og jeg tror det kan bli skjebnesvangert.

 

Håpet er allikevel alltid på plass, og jeg håper på magi fra Nani, pluss reprise av Berbagud's hattrick. Som våre krigere så fint sa det i Afghanistan, det hadde vært bedre enn sex.

Lenke til kommentar

Skam at du drikker julebrus før 1. desember, men den diskusjonen tas ikke her. :p

Du har vært uhyre pirkete på utvalget mitt idag, men jeg kan ikke annet enn å være enig. Alt ved jul skal egentlig spares til desember ja. Fant bare ingenting annet som frista 7 sjappa. Please forgive me, mr. christmas spirit.

 

Laget til City var ca sånn jeg forventa ja. United sitt ser jævlig sterkt ut. Uwe Rosler og Beagerie i studioet. Burde faen ikke vært lov. Nå må matchen starte snart. AAAAAHHHH GET IIINN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...