Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Vi har ikke nubbesjangs.... Særlig på midten kommer vi til å bli knust. De Jong, Yaya Toure og Gareth Barry mot Scholes, Carrick og Fletcher/Anderson liksom - dette blir knus.

 

Dagsrutinen min blir ganske kjip egentlig. Jeg jobber fra ca. nå til 4-ish, så må jeg lese til eksamen et par timer før jeg stikker hjem. Får se hvor sliten jeg er da, er jeg heldig drar jeg rassen ned til byen (Bohemen kanskje) for å dra på pub, hvis ikke blir det stream. Sistnevnte frister mest mtp. at jeg må opp klokken 0600 igjen på torsdag... Voksenlivet suger gutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grugleder meg stort til denne kampen som skal ses hjemme i sofaen med Scholesdrakta på!

 

Har Premier League HD-kanalene, og en 40" Samsung "LED" TV.

Alkohol vet jeg knapt hva er lengre, så slår vel kanskje til med Farris Bris eller sukkerfri CB Julebrus :p

 

Frykter tap, men håper selvsagt på seier.

 

Nå sitter jeg på jobb og småskjelver.

Jobber til 16:00 og er hjemme ca en halv time etter det. Da gjelder det å få inn noe mat, og sove litt (man blir trøtt av å ha en baby i hus - nattesøvnen er ikke akkurat sammenhengende).

 

Jeg vet jo at jeg kan glemme at jeg skal klare å sove sånn før kampen, så kommer til å være helt "kake" etter kampen, og da starter en ny nattevakt (fremdeles babyen ja) - og jeg kommer til å forsove meg til jobb i morgen. Noen som ikke er så lurt siden jeg har møter på formiddagen, og skal avgårde på seminar fra kl. 11:00...

 

Fotball er livet!

:new_woot:

Lenke til kommentar

Vi har ikke nubbesjangs.... Særlig på midten kommer vi til å bli knust. De Jong, Yaya Toure og Gareth Barry mot Scholes, Carrick og Fletcher/Anderson liksom - dette blir knus.

 

Hvordan i all verden skal De Jong, Toure og Barry knuse vår sentrale midtbane? Nei, uff. Hvis vi starter med Carrick, Scholes og Fletcher sentralt så er det nok heller de som bør frykte oss.

 

Det er ikke akkurat midtbanespillerne til City jeg frykter.

Lenke til kommentar

Da er alt på skinner! En liten statusoppdatering 6 timer før. Drakta er på allerede. Tok den på for 2 timer siden og begynner å bli ganske klar. Nesten alt er kjøpt inn og nå venter jeg bare på studio skal starte på Sumo. Browser alt av fotballsider nå for å bygge opp stemninga. Si ifra om noen finner noe av interesse. Ser ut til at Nani, Fletch og Berba starter av sider jeg leser.

 

ScottTheRed: Oh Rooney, I’m glad you mentioned him. What are you going to do with your City shirt with Rooney 10 on the back?

 

City-mann: It’s been a long time since I bought a football kit! It was a strange one with Rooney as despite all the rumours and speculation I just couldn’t envisage a scenario where he leave United – let alone come to City.

 

It was an unsavoury business though and although I think bridges will ultimately be rebuilt between Rooney and United fans, it has been good to see he hasn’t necessarily been welcomed back with open arms.

 

Idiot.

 

Små-oppstilt bilde av set-upet mitt foreløbig for de spesielt interesserte.

 

post-135333-1289396564,6739_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jau.

 

Ikkje meir enn 6 timar igjen til kamp no og her sit eg og prøvar å konsentrere meg om å skrive noko vettugt om HCI. Hadde vore mykje betre å sitte heime og spelt noko der tankane flaug langt vekk. Er nervøs framom kampen i dag, spesielt fordi vi har enormt med spelarar som det er nesten umogeleg å seie noko om kva slags form dei er i. Eg hatar å tape mot City! Eg hatar kampane mot City medan dei er undervegs også. Om vi har ei 3-0 leiing er det kanskje greit, men det skjer alltid noko og om det er positivt så er det fantastisk deilig etterpå, men pokker så jævlig det er dersom dei trekk det lengste strået.

 

Spent på om nervane tåler kampen. Det gjekk så fint med dei når vi spelte mot Liverpool, men om det blir tett og jevnt i kveld, så blir det også jævlig.

Lenke til kommentar

Rio, Vidic, Evra, Berba, Scholes, Fletch all fit to start for Man Utd tonight after virus. Nani over injury and should start #MUFC #MCFC

 

Edit:

 

Og da tipper jeg følgende lag:

 

VDS

Rafael Rio Vidic Evra

Nani Fletcher Scholes Anderson* Park

Berbatov

 

Edit 2:

* Kom på at Giggs er klar, da blir det fort han istedenfor Anderson.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Du kunne valgt en bedre pizza og hatt pils i steden for kakao, men ellers er det greit. :p

Pizzaen er top class, selv om den egentlig bare er ment til lunsj nå straks. En Guinness eller tre hadde nok vært å foretrekke foran kakao om det hadde vært mulig ja :)

 

Hadde ikke sett det røde til Balotelli før nå. City Scum, han sklir godt inn i den overbetalte scumbag-flokken.

Lenke til kommentar

Elsker oppsettet niko! Her er man forberedt ser jeg :love:

 

I dag blir det Roy Keane drakta på og potetgull, pils, sjokolade og energidrikk kun en armlengdes avstand fra godstolen. Koselig med snø ute, pepperkaker, kakao (stjal ideen fra ovennevnte) og fotvarmer (maskin som spyr ut varm luft, aner ikke hva det kalles.)

 

Klokka 19 så tune inn på redwednesday (radio program) som er live fra eastlands opp mot kampen. Det kommer dere garantert i stemning av! David May og Liam styrer skuta. Klikk på "listen live"

 

http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_manchester

 

Det beste er at jeg har sluttet å grue meg så jævlig. Digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...