Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kommet noe updates på sykdommen i laget?

 

I følge en på RedCafe har Berbatov trenet de to siste dagene, Anderson er tilbake og trente i dag, mens Vidic, Evra og Scholes også skal være fit for fight.

 

Vet ikke helt hvordan formen til Ando er, men det hadde allikevel vært morsomt å se han fra start.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Mest realistiske laget slik jeg ser det nå:

 

VDS

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Obertan - Carrick - Scholes - Anderson - Park

Hernandez

 

Jepp, eventuelt Brown istedenfor Rafael på høyreback, selv om jeg gjerne ser den unge brasilianeren fra start.

 

Men både Fletcher og Berbatov er vel i trening, så skal ikke se bort ifra at vi får se dem begge fra start. De begge er viktige, men spesielt Fletcher bør vi ha på midtbanen.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke startelleveren blir så jævlig som man kanskje kunne frykte i morgen. Greia er vel at ingen av gutta er helt fitte (:)) og at det absolutt ikke er gunstig å løpe rundt svimmel og småkvalm når vi møter Massive FC på CoMS. Ballelag. Håper de går på en mine i morgen.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Har nettopp sett dokumentaren Cantona og fransk tv lagde opp mot Manchester derbyet forrige sesong hvor Scholes avgjorde på overtid. Masse om historien i byen, musikken, kulturen, mancunians, supporterhistorier og hatet de to klubbene i mellom. En nydelig film vinklet fra begges perspektiv (naturligvis mest rødt ettersom vi har historien og Cantona er rød på sin hals.)

 

Stolt som en hane over å være United supporter. Nesten så jeg driter i hvordan det går i kveld, det er bare en ussel match, en vi stort sett alltid har vunnet. Var forøvrig digg at kamera fulgte kona (blå) til P. Boyle (som Utd supporterne herpå vet hvem er) underveis i kampen og hu blir most ned i stolen når prinsen dukker opp og vinner matchen. He scores goals galore, he scores goales, Paul Scholes, he score goals!

 

Nordvest England ER fotballens mekka.

 

Edit: Må bygge litt stemning her ila dagen som kommer folkens. Fortell litt om hva dere skal, hvordan er følelsen før kampen, hva skal dere spise/drikke, noen som har planer om å bli smashed? Osv. Forumet er for meg en fin måte å komme i stemning på før jeg drar på puben eller setter med ned foran tven. Skulle ønske jeg kunne vært der, men har ikke råd til å dra over før i siste halvdel av sesongen. Blir bare en tur i år med min økonomi... MEN, jeg får støtte opp gjennom tvaparatet og med mine bønner til høyere makter.

 

Kjære gud, la oss vinne denne.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5CqhNMZ4v8o&feature=related

 

For å få litt kveldsstemning.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KDmF4rPLgaY&feature=related

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Befriende å se deg skrive det. Det er bare én kamp. Jeg er så tense nå. Merker morgendagen kommer til å bli et hælvete. Hvorfor er det ingen city-supportere å rakke ned på, så jeg får roa meg litt? 34 years. Fuck all. At kona til Pete er City-supporter hadde jeg aldri gjetta. De bor vel såvidt jeg vet rett ved der Boyle er født i Altrincham.

 

29861_125041494175689_125039977509174_324546_7240907_n.jpg

Lenke til kommentar

Antiklimakset for min del kommer nok i morgen kveld. Null alkohol og null TV (Sumo-abbonomentet mitt gikk ut i går. Noen som vet om noen bra tilbudspakker?) og jeg har heller ingen venner som ser fotball lenger siden alle er LFC og de på forunderlig vis har mista litt av interessen nå. Det vil si, eneste alternativ er puben alene, som i og for seg er greit, men uten en eneste dråpe øl så blir det litt traust å sitte på puben hele kvelden for å få plass og for å se match, mens jeg sipper på vannflaska mi. Hmmm. ELLER, så blir det stream, men faen så dårlig humør jeg blir i når streamen hakker under Unitedkamp. Vurderer seriøst å selge SLR-kameraet mitt for å kjøpe Sumo så jeg får sett kampen med full nytelse hjemme med potetgull og kakao i morgen.

Lenke til kommentar

Skulle oppriktig ønske at jeg hadde råd så jeg kunne tatt toget innover for å se kampen med deg på pub, seriøst, hadde vært gull. Alkohol har jeg i hus fra forrige party, thank god, men må spare på lommeboka for at det skal rekke til ut November så jeg må nok holde meg i hjembyen.

 

Håper du ordner deg noe bedre enn en råtten stream til en slik begivenhet.

 

EDIT: BREAKING NEWS

Carlos Tevez fears he may be forced out of tonight’s Manchester derby.

 

Tevez was in some distress last night at the prospect of missing the fixture against his former club, but will have a fitness test before the game to decide whether to risk further damage to his injured thigh.

 

The Manchester City captain has told friends he rates his chances of making the game as ‘50-50 at best’.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...