Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Haha, ikke meningen å ignorere deg kjære niko. Så ikke posten din.

 

Jeg har ikke muligheten til å dra til Oslo på onsdag, selv om det absolutt er en fristende tanke. Dessuten kan du jo ikke drikke engang! Det er en stoooor minus på vår første date, jeg vil ha deg full av ulike årsaker ;) (hehe) Men det er en avtale at vi ser United sammen i hovedstaden ila sesongen, men helste på nyåret for min del. Kos om Jørgen og Axel også blir med. :)

 

Vi skrives her rett som det er. Tar en tur på sparket (avtaler si et par dager i forkant) når det passer. Gleder meg, tipper du er en godkar også irl. Aldri dumt å bli personlig kjent folk som har samme lidenskap som en selv :)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må man skrive "flott førstepost" for ikke å bli sletta her?

 

"Mine innlegg" bør være mer enn godt nok til disse dassene klarer å fikse favoritter + mine innlegg.

 

Det ironiske er at skriver men noe annet svada blir ikke innlegget slettet fra tråden....

 

Go United. Intet håp overhodet om å se Rooney?

 

Forøvrig: Leste førsteposten nå: Thumbs up latias! (Nå blir hvertfall innlegget stående....)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

kloffsk <3

 

Av de vi vet om, eller som det spekuleres i, er Patrice Evra, Vidic, Carrick, Scholes, Anderson, Hernandez, Berbatov, Neville, Macheda og Gibson rammet av virus. Giggs, Owen og våre to beste offensive spillere i fjor, Valencia og Rooney er definitivt ute, samt kanonen Nani er høyst tvilsom. Hargy ute i fem uker.

 

Skjer sånt med andre klubber enn United egentlig? Rett før shitty og villa borte... Minner meg om krisen vi hadde når alle i den bakre fireren var skadd en måneds tid i fjor.

 

Edwin

Rafael-Smalling-Rio-Brown

Obertan-Fletcher-Park-?-?

En syk Berba eller Hernandez

 

Håper vi får utsatt kampen om det er worst case scenario. Uansett så kommer vi til å slite når spillere som evt kommer inn ikke er 100%.

Lenke til kommentar

Match utpå nyåret ja. Sounds good :)

 

Skadelista er sinnsyk nå, og jeg er redd om vi må spille med noe tilnærmet det vi gjorde mot Wolverhampton. Per dags dato er vi, som så ofte før, på toppen av skadelistene. 10 spillere ute nå med navn som Nani, Berba, Vidic, Scholes, Rooney, Giggs og Valencia som alle er top class og ville vært førstevalg i de fleste klubber verden rundt. Anderson, Hargreaves og Owen er de 3 neste, som alle tre er gode andrevalg. Det ser stygt ut, særlig med City i motsatt ende av skadetabellen med null essensielle skader og bare Balotelli ute med suspensjon av betydelig karakter.

 

Klarer ikke sette opp et lag med spillerne våre tilgjengelig. Stappa med 3-4 valg. Ikke vet jeg hvor jeg skal se kampen heller.

 

e: wooot. Enda fler navn enn jeg trodde på viruslista. 16 ute på en gang er såklart i aller verste fall, men tipper ikke fler enn 5-6 blir "klare", det vil si, kan til nøds brukes som reserve.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Please, hadde du holdt deg litt saklig ville ikke innleggene blitt slettet. Se mitt på forrige side for et innblikk i hva jeg mener med saklighet.

 

Synes forøvrig ikke førsteposten var så bra.

 

Du har selvsagt som alltid rett. Eg har tatt noen nødvendige grep nå takket være din inspirasjon. Takk!

Lenke til kommentar

Vi får nå se hvem som er ''syk'' eller ikke. Fergie er ikke ukjent for å skrøne før storkamp.

Noen av dem kommer jo garantert til å spille, men det er i hvilken forfatning disse befinner seg i som er av signifikant betydning. Det er ikke Ferguson som slapp nyheten om at mange av våre gutter har blitt smittet av et virus, så dette er ikke vanlige mindgames. Før Wolves kampen var det ingen av oss som visste at feks Hernandez, Scholes, Pat eller Vidic var småsyke.

 

Tipper Berba, Pat, Carrick og Vida er med. Ingen Nani på min blokk.

 

Edit: Morsomt at "news" kanalen på tv2pl nå fokuserer på drogbas malaria sak. Haha, det er en fuckings spiller.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Fletcher har jo og fått viruset, Jørgen. Men det har vel egentlig ikke så mye å si: Vi signerte jo Dæhlie i dag :thumbup:

 

Som danielz nevner, så er jeg sikker på at noen av de 16 (nå 17!) blir friskemeldt i morgen rundt 20-tiden. Tipper allikevel vi har en 10 mann ute, og selv med eventuelt Berba, Chicharito, Fletcher og Nani tilbake på banen så er det helt sikkert at ingen av dem er 100% fit for fight. Noe som trengs i en av de såreste kampene for denne sesongen. Tipper dette laget.

 

VDS

Brown - Rio - Vidic - OShea

Nani - Fletcher - Carrick - Park - Obertan

Chicharito

 

og jeg tipper 3-0 tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...