Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nonsjalant et par ganger ja, men Ferdinand hadde like god kontroll bakover som resten av laget vårt. Ferdinand var god i pasningsspillet og demmet opp for det lille som kom fra City.

 

Godt gjennomført kamp. 0-0 er bra. Chelsea tapte her. Vi lekte defensivt med City. Noe annet enn to mål baklengs på overtid.

 

Bring on Villa.

Lenke til kommentar

For å si det slik; det er mye morsomt å se Liverpool - Everton spille 0-0, enn United - City 0-0. Sånn generelt sett. Skulle ønske våre by-derbyer var like intensive som Merseyside-derbyene.

Det pleier da å være det. Dagens kamp var et unntak, men man trenger ikke se langt tilbake i tid for å se høy temperatur og uutholdelig spenning i Manchester-derbyet.

Lenke til kommentar

Føler det samme, niko. Spesielt slutten av 2.omgang var en nytelse og se på selv om de store sjansene uteble. Herlig å se såpass god kontroll. Var også fine offensive tendenser i forkant av offsiden til Fletcher.

 

Selv i den store gode perioden til City i andre omgang så hadde vi fremdeles en viss kontroll. City hadde ikke noen store sjangser selv om de hadde ballen veldig mye på vår halvdel.

Lenke til kommentar

Er superuenig i de som mener det er møkk kjedelig fotball på banen i dag og her tror jeg at jeg har Limbeck med meg. Deilig kontrollert alt-etter-planen-fotball.

BINGO!

 

EDIT: Noen som har stats på hvor mye fletcher løp? Så dere fyren de siste ti eller? Han er faenmeg som orbit-tyggegummi.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

For å si det slik; det er mye morsomt å se Liverpool - Everton spille 0-0, enn United - City 0-0. Sånn generelt sett. Skulle ønske våre by-derbyer var like intensive som Merseyside-derbyene.

Haha, dumeste jeg har lest. Så du kampene i fjor eller hue? Dessuten er mersysidederbyet et hobby derby der familiene ser kampen "sammen."

 

Typisk intetanende kids å tro at det bare er å hive folk i angrep når du spiller kanskje den nest tøffeste bortekampen i året. Jeg anser City borte som langt vanskeligere enn Arsenal på plasten feks. Husk også på at Shitty gir noen ekstra prosenter i innsats når storebror er på besøk.

 

4p bak og ferdig med MANGE tøffe bortekamper. Villa, Spurs, Liverpool og Tottenham igjen borte denne sesongen (og vi er i November) av de kjipe foruten Arsenal og Chelsea i topp 4, altså de innbyrdes.

 

Nydelig. Tar vi Villa til helga er vi på gang, da er det nemlig vi som går inn i et noe enklere program.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

... Det kalles moderne fotball, skyld på dommerstanden og normene i internasjonal fotball. Grisefotball er dust når du får suspensjoner og når du ligger ann til poeng på bortebane i en knalltøff kamp.

 

Jeg så City-Utd 2-3 kampen fra 94 var det vel igjen her om dagen. Hadde blitt 5-6 røde kort i den med dagens mentalitet. Hughsy griset ned Flitcroft så innihelvette to-tre ganger og hadde mange hevnaksjoner osv. Eric the King ble bl.a kjøttet ned som en roastbiff på overtid i en takling som hadd resultert i en 10kampers lang karantene i dag. City spilleren klaget sin nød over å få gult kort.

 

Name of the game. Skulle ønske det var tøffere selv, men med den kontinentale innfluksen Premier Leauge har hatt måtte det bli en slik utvikling, desverre.

 

Rafael-Carlos-Tevez-head-to-head_2525543.jpg

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden blir Yaya Toure brukt som en drivende sentral midtbanespiller? Han har vel aldri vært noe særlig på dette av det jeg så han i Barcelona!?

 

Ser på han som en slags Jon Obi Mikel!

 

 

Langt fra noen John Obi Mikel, og heller ikke noe rent anker. Det at Yaya Toure liker å bidra offensivt vil jeg tro var en stor grunn til at Barcelona ville kvitte seg med en så god spiller og erstatte han med et renere anker (Mascherano). Det at han er SÅ offensiv i City er litt overraskende, men det var ikke totalt uventet.Greit med 1p på CoMS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...