Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir litt antiklimaks i dag. Hadde forventa at City ville prøve å slå oss på heimebane, men det var ikkje mykje futt i det laget i dag. Såg mest ut som at det var heimelaget som har vore slått ut av virus. Vi dominerer banespelet i dag, men klarer dessverre ikkje å utnytte det så mykje. Den sentrale midtbana vår held piknikk med den sentrale midtbana til City. Til tross for at vi må bytte ut to backar med skader og ikkje får bytta noko taktisk, så har vi stort sett veldig grei kontroll. Er veldig fornøgd med kontrollen vår, men det er litt synd at vi ikkje klarar å få pressa fram eit par sjansar til.

 

Det seier kanskje noko om laga når den spelaren i startelveren til United som har spelt lengst for klubben er Scholes, som har vore der sidan steinalderen, medan ingen av spelarane på bana for City i dag har vore i klubben i meir enn to år.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Antiklimaks. Vi knuller City i store deler av andre omgang, men får så lite ut av det. Det er som når man er ute på byen, og har en dame i kikkerten, og du tror det blir fitte, men så sier hun at hun har type. Det var slikt det føltes for meg. Irriterende game-plan offensivt, når man hadde sjansen en sjelden gang så rotet man det bort.

 

Fantastisk defensiv kamp dog, Michael Carrick man of the match, uten noen som helst tvil. Spilte til ni på børsen etter min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Antiklimaks. Vi knuller City i store deler av andre omgang, men får så lite ut av det. Det er som når man er ute på byen, og har en dame i kikkerten, og du tror det blir fitte, men så sier hun at hun har type. Det var slikt det føltes for meg. Irriterende game-plan offensivt, når man hadde sjansen en sjelden gang så rotet man det bort.

 

Fantastisk defensiv kamp dog, Michael Carrick man of the match, uten noen som helst tvil. Spilte til ni på børsen etter min mening.

 

Det ene påvirker det andre tror jeg. Vi tok ikke sjangser. Vi lot ikke City ta oss på kontringer. Sesongbeste av Carrick.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kampen var 8'ern i kvalitet fra vårt perspektiv. passningsspillet var meget bra og det defensive var immense. Dessverre ble vi svekket når Rafael og Evra måtte ut da spesielt O'Shea rett å slett er for dårlig teknisk for dette nivået.

 

Edwin 7

 

Rafael 7+ (kun en omgang)

Vidic 9- (Er mannen laget av jern? Seriøst?)

Rio 8+

Evra 8

Brown 6+

OShea - Svakt innhopp

 

Nani 7

Carrick 9

Scholes 8

Fletcher 7+ (Usynlig før pause, stor i 2.omg)

Park 7- (Over pari, men litt for usynlig)

 

Berbatov 8- (Helt syk teknikk, gjør hva han vil, men er ikke noen måltyv)

Hernandez -

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Carrick var faen så perfekt i dag. Absolutt vår beste. Vidic var en maskin hele kampen og satt tøsa Tevez på plass hver bidige gang. Nok en gang Vida som MoM, selv om han fint kunne delt den med Carrick. Første omgang var Berba utrolig god, men denne formasjonen er umulig for han. 2 gode avslutninger og et par mindre gode. Alt i alt, superdigg kamp. Rafael rykka vekk fra hat-lista mi for alltid og. Deilig når han nekta å shake hender med Tevez på vei ut i garderoben og i pausen. Hele laget var rått. Park er tilbake på det nivået jeg forventer av han. Klarer ikke sette noe negativt på noen av gutta i dag. 1p er greit.

 

Fornøyd. 34 years, lil brother.

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk fra starten av var at gutta var fornøyde med uavgjort, og at de ikke ville bruke for mye krefter. Vi fikk et poeng på en veldig vanskelig bortekamp, og forhåpentligvis er det nok krutt igjen til å slå Villa til helga.

 

MEN: Jeg gråter litt inni meg av at vi har kommet til det at et poeng borte mot City er greit...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Antiklimaks. Vi knuller City i store deler av andre omgang, men får så lite ut av det. Det er som når man er ute på byen, og har en dame i kikkerten, og du tror det blir fitte, men så sier hun at hun har type. Det var slikt det føltes for meg. Irriterende game-plan offensivt, når man hadde sjansen en sjelden gang så rotet man det bort.

 

Fantastisk defensiv kamp dog, Michael Carrick man of the match, uten noen som helst tvil. Spilte til ni på børsen etter min mening.

This. Michael Carrick var stor i dag. Samme var Fletcher og Scholes. Vi vinner midtbanekrigen i dag, og det mot midtbanespillere som antakeligvis hever bortimot det dobbelte i lønn.

 

Jeg er fornøyd. Ikke så veldig med det ene poenget, men det at "nye" City enda ikke har klart det de ønsker mer enn alt her i verden, nemlig å slå storebror. Og det til tross for at de har brukt milliarder på nye spillere, mens vi har kjøpt Hernandez, Smalling og Bebe.

 

I dag var det mye viktigere å unngå tap enn det var å vinne.

Endret av Shlaps
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Wes Brown :no:

 

Johnson kommer til å kjøre karusell med O`shea.

 

Nope. O'shea full kontroll.

 

Fantastisk defensiv kamp dog, Michael Carrick man of the match, uten noen som helst tvil. Spilte til ni på børsen etter min mening.

 

Fantastisk enig. Carrick var helt rå i dag!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Over godkjent på alle defensivt. Stort pluss i boka til Carrick som var strålende idag. Rio og Vidic er skjerpet gjennom hele kampen. Selv Nani tar i et tak bakover.

 

Offensivt er det slik det er lagt opp til, viljeløst og lite interesse for mål. Park har ikke et skikkelig mottak, eller en skikkelig avlevering i de siste leddene idag. Viser meg nok en gang at han på sine middelmådige dager blir for lett. Han veier dog opp for det defensivt. Ellers offensivt er det rett og slett mangel på folk fremover som gjør at vi ikke skaper mer. Nok helt etter planen til Sir Alex.

 

Alt i alt verdens kjedeligste kamp hadde det ikke vært for at det var Derby.

 

Kampens høydepunkt er når Rafael viser at han er blod mot Tevez.

Lenke til kommentar

Alt i alt verdens kjedeligste kamp hadde det ikke vært for at det var Derby.

 

Det er her nøkkelen ligger. Kampen er en real drittkamp. Møkk kjedelig fotball. Eneste er at det er fantastisk å se United ha så vannvittig god kontroll defensivt.

 

Men det er Derby, kampen blir i overkant spennende uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...