Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fungerer jentene?

Gjest Hei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lar Fotball påvirke meg mye, så jeg er glad Man U trøblet det til sammen med Liverpool og City. Chelsea leder da uansett. Det påvirker egentlig alt for neste dag på skolen...

Uansett resultat så vil det være ok. Men jeg måtte nok hatt trøst og ekstra hjelp opp av senga hvis noen andre resultater ble til.

Jeg så ett program om en asosial jente på College. Hun ville ikke spise med andre i lunsjen og satt for seg selv. Hun spiste usunnt. Hun turde ikke å snakke med folk på en annen linje eller paralell osv. Hun likte en gutt, men turde ikke å kontakte han.

Så kom hun med i ett program der noen hjalp henne:

Hun ''lærte'' å spise med andre i lunsjen, sunt.

Hun trente og fikk selvtillit. Hun sa treningen var tortur nesten.

Hun turde å be en i paralell om å bli henne på ferie til Japan. Hun bare gikk inn midt i gymtimen hans og dro han ut for å snakke med seg.

Men jeg er jo ikke i lik situasjon, så det programmet hjelpermeg lite.

Valgene er egentlig nå:

Klem til alle.

Klem bare på helligdager (bursdag, jul, nyttår osv).

Ikke gi til noen, og skjule ENDA MER at jeg liker hun jeg egentlig liker.

Lenke til kommentar

Jeg lar Fotball påvirke meg mye, så jeg er glad Man U trøblet det til sammen med Liverpool og City. Chelsea leder da uansett. Det påvirker egentlig alt for neste dag på skolen...

Uansett resultat så vil det være ok. Men jeg måtte nok hatt trøst og ekstra hjelp opp av senga hvis noen andre resultater ble til.

Jeg så ett program om en asosial jente på College. Hun ville ikke spise med andre i lunsjen og satt for seg selv. Hun spiste usunnt. Hun turde ikke å snakke med folk på en annen linje eller paralell osv. Hun likte en gutt, men turde ikke å kontakte han.

Så kom hun med i ett program der noen hjalp henne:

Hun ''lærte'' å spise med andre i lunsjen, sunt.

Hun trente og fikk selvtillit. Hun sa treningen var tortur nesten.

Hun turde å be en i paralell om å bli henne på ferie til Japan. Hun bare gikk inn midt i gymtimen hans og dro han ut for å snakke med seg.

Men jeg er jo ikke i lik situasjon, så det programmet hjelpermeg lite.

Valgene er egentlig nå:

Klem til alle.

Klem bare på helligdager (bursdag, jul, nyttår osv).

Ikke gi til noen, og skjule ENDA MER at jeg liker hun jeg egentlig liker.

Der tapte Chelsea, ufortjent. Jeg trenger ikke spørre hva jeg bør gjøre på skoleni morgen. Jeg kommer enten til å ikke dra dit, eller lage elendighet så jeg blir hatet av alle.

Hvordan blir man mindre avhengig av at Fotball kan påvirke så mye?

Lenke til kommentar

og United var 1 poeng nærmere, flott :)

2 poeng ned til Arsenal på 2. Plass. Hvor kommer Man U inn her?

Men tilbake til tema:

Hva bør jeg gjøre i morgen?

Lenke til kommentar

Man Utd kommer inn rett bak Arsenal med 3 poeng bak Chelsea skal jeg si deg :)

0-3 på Stamford Bridge Wendelinho, det er flaut :)

Ok :-) Tap er tap, det er kanskje flaut. Men man må se fremover, sant? :-)

Jeg prøver å bruke forskjellige sanger som f.eks. Vitamin C- Friends forever

Som handler om at man skal se på alle muligheter som sin siste...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag... Overraskende nok så har ikke 0-3 på Stamford påvirket meg i dag, det bør da være ett bra tegn.

Jeg bør kanskje begynne å snakke med hun?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fordra slike bøker eller oppskrifter som skal fortelle "hvordan kvinner tenker". Kast slikt og se heller på den du er interessert i som et individ og finn ut hva hun liker og hvordan hun er.

Ellers trodde jeg wendelino hadde beklaget oppførselsen sin tidligere, men her er han igjen, gitt. (Så det jeg skrev var et generelt svar, jeg vet TS selv ikke tar til seg et eneste ord som blir sagt).

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fordra slike bøker eller oppskrifter som skal fortelle "hvordan kvinner tenker". Kast slikt og se heller på den du er interessert i som et individ og finn ut hva hun liker og hvordan hun er.

Ellers trodde jeg wendelino hadde beklaget oppførselsen sin tidligere, men her er han igjen, gitt. (Så det jeg skrev var et generelt svar, jeg vet TS selv ikke tar til seg et eneste ord som blir sagt).

Ok. Ingen bøker, da. Men det finnes bøker og filmer som forklarer hvordan man får selvtillit? F.eks. ''Yes Man''.

Jeg har da ikke trollet nå? Jeg leser hvert svar. Men for hver side eller hvert 10.-ende svar så sammenligner jeg de og finner gjennomsnittet av det og fellesbetydningen.

I dag så virket hun ikke interressert i å snakke, kanskje fordi jeg avbrøt henne midt i en samtale.

Nå har jeg fått ett godt øye til en annen i samme klasse. Nei, ikke hun jeg nevnte før. Men en annen der igjen. Hun føles det så mye enklere å snakke med, men det er kanskje fordi jeg er mere forelsket i hun tråden først og fremst handler om.

I morgen skal vi på klassetur, med den klassen disse 2 jentene går i. Kjempetilbud for meg. Jeg skal ikke mase for mye på dere :-) Tusen takk for hjelpen dere har gitt. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...