Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fungerer jentene?

Gjest Hei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg forvirret igjen?

Hvorfor lages det bøker om det hvis det ikke hjelper?

Hva skal jeg gjøre i morgen f.eks.?

Hvis noen tror de kan tjene penger på et objekt, så vil de lage det objektet, uansett hva det er.

Det er mange sjenerte mennesker, altså et enormt marked for bøker som lover selvtillitt, altså lages det. Marked, tilbud og etterspørsel.

I morgen så snakker du med henne. Hei har fungert 10/10 ganger for meg for å få i gang en samtale med jenter.

Lenke til kommentar

Gå og si hei. Finn noen felles interesser eller ting dere driver med (skolefag) som samtalestarter, og om hun er interessert driver hun vel samtalen videre, om ikke sier du: kult, snakkes senere! og går.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva dere trenger av INFO for å hjelpe meg mere her, egentlig...

Kan dere lage ett ''skjema'' med spørsmål til meg som jeg kan ''svare på''?

Det blir litt enklere da... Det er en del å skrive om... Så fortkorting kan være greit.

Lenke til kommentar

Spørsmål til deg selv:

1. Er du fornøyd med deg selv?

Nei.

2. Kommer du til å bli latterliggjort hvis du feiler med å snakke med henne?

Hva mener du? Tror ikke det. Later som ingenting. Selvironi.

3. Synes du at du utnytter ditt fulle potensial?

Nei. På ingen måte, og jeg vet ikke hvor langt eller kort det rekker.

4. Tror du at bøker hjelper deg hvis du ikke har troen på deg selv?

Ja. Jeg tror noen bøker minner deg på ting du aldri trodde eksisterte, for deg.

5. Kommer man videre i livet av å feile?

Nja... Man får ihvertfall èn erfaring mer...

Ikke akkurat den INFOEN du trengte om situasjonen for å få vite mer og hjelpe meg bedre?

Lenke til kommentar

Nå får du faenmeg slutte å syte og si at du ikke klarer noen ting. Du har fått mange gode svar nok, nå, gutt. Hvis du er så jævla keen på en bok der hvor det handler om hvordan du får kapret jenten, da får du ta deg en tur på biblioteket! Ok, så kan du noe teoretisk, men kan du de i praksis? Nytter ikke å sitte på diskusjon.no å spørre etter ditt og datt når du likevel stiller deg negativ til svarene du får! Skjerp deg. Kom deg ut, snakk med jenten, eller så kan du bare glemme at det blir noe mere mellom dere.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Spørsmål til deg selv:

1. Er du fornøyd med deg selv?

Nei.

2. Kommer du til å bli latterliggjort hvis du feiler med å snakke med henne?

Hva mener du? Tror ikke det. Later som ingenting. Selvironi.

3. Synes du at du utnytter ditt fulle potensial?

Nei. På ingen måte, og jeg vet ikke hvor langt eller kort det rekker.

4. Tror du at bøker hjelper deg hvis du ikke har troen på deg selv?

Ja. Jeg tror noen bøker minner deg på ting du aldri trodde eksisterte, for deg.

Ikke akkurat den INFOEN du trengte om situasjonen for å få vite mer og hjelpe meg bedre?

Hva er negativt her? Det kan jo bare gå oppover?

Jeg turde forresten å si Ha det til personen idag. Stolt!

Lenke til kommentar

Selv EN erfaring er vel et fremskritt. Dersom du vet hva du gjorde feil første gangen, så går det helt sikkert bedre andre gangen.

Det hjelper ikke å lese bøker og sitte på diskusjon.no dersom du for eksempel vil bli flink i fotball. Du må komme deg ut på banen og fortsette til du scorer mål! :)

Lenke til kommentar

Selv EN erfaring er vel et fremskritt. Dersom du vet hva du gjorde feil første gangen, så går det helt sikkert bedre andre gangen.

Det hjelper ikke å lese bøker og sitte på diskusjon.no dersom du for eksempel vil bli flink i fotball. Du må komme deg ut på banen og fortsette til du scorer mål! :)

Kan du si det siste litt mer presis? Jeg fortsto at jeg måtte komme meg ut? Score mål? Altså, være sosial? Si ''Hei''? Eller hva?

På ett år har jeg vel totalt sagt 10 ord til denne personen.

Ett i dag var ''Ha det''. STOLT! Det går fremove dette?

Uansett så har jeg feilet før. Ved å SI og FORTELLE om følelsene mine. Det skal jeg ikke gjøre feil igjen, men kroppspråkkommunikasjon trenger jeg litt mere hjelp og trening i.

Lenke til kommentar

Det jeg mente er at du bare må feile og prøve helt til du klarer målet ditt. Det kan nok ta litt tid, men du har vel egentlig lite å tape. :)

Du trenger ikke en bok når du har deg selv. Dersom noen ikke liker deg for den du er, så er de kanskje ikke noe å samle på.

Hvordan kjenner du denne personen? Er det snakk om skole-sammenheng? Det hjelper å si hei. Dette kan føre til en lengre samtale. Dersom dere har noen interesser til felles så kan dere snakke om det.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...