Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fungerer jentene?

Gjest Hei!

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke kan Engelsk godt nok er du kanskje ikke gammel nok til å lese boken? :whistle:

Anyways: Have fun...

Bør jeg ta kritikerne med en klype salt uansett kommentar?

Og er boken for One Night Stands eller for langvarig forhold?

Forklarer den hvordan jentene fungerer i en verden du allerdet er sosial i, eller asosial i?

Men hva mener de med at det hjelper deg å få sjekket jenter?

Hva handler boken om egentlig? Kan den hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke kan Engelsk godt nok er du kanskje ikke gammel nok til å lese boken? :whistle:

Anyways: Have fun...

Bør jeg ta kritikerne med en klype salt uansett kommentar?

Og er boken for One Night Stands eller for langvarig forhold?

Forklarer den hvordan jentene fungerer i en verden du allerdet er sosial i, eller asosial i?

Men hva mener de med at det hjelper deg å få sjekket jenter?

Hva handler boken om egentlig? Kan den hjelpe meg?

Alt kan hjelpe deg. Det er om å se det beste i folk og ha det gøy!

Deep Intality Level Change - Being NOT DOING. Not something you do, it it something you are.

Så du oppnå Deep Intality Level Change. Det betyr altså at jeg ikke kan hive en bok mot deg, og plutselig er du en sjekkeartist. Og vet du faktisk hva som er enklest enn å lese 400 siders bok? Å faktisk komme seg ut, bli kjent med folk og instinktene dine vil ta vare på deg.

La meg spørre deg. Når snakket du med fremmede jenter sist?

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Så hør her. Det handler ikke om å kunne de beste teknikkene, repplikene eller whatsovever. Det handler om å ha tillit til deg selv!

Og den tilliten har du ikke, derfor må du komme deg ut i feltet å hamstre inn refferanser på hvorfor du hr tillit. Når du har vært lenge nok ute, så vil alt komme naturlig.

Men når det kommer til bøker for å forstå generelt menneske, hvorfor jeg nevner menneske er fordi når du blir sikkelig god med å sjekke jenter, så må du også begynne å gradvis å sjekke gutter (sånn seriøst ment..)

Innefor sjekking så er det sosial dymnatikk og manipulering jeg lærer meg. Sosial dymnatikk er å forstå hvordan samfunnet og menneske hjernen fungerer. På dette feltet har vi David DeAngelo's Double Your Dating og selfølgelig Real Social Dynamics (jeg anbefaler spesielt å sjeke opp i Blueprint Decoded av Tyler Durden).

For sosial manipulasjon så har vi tenkinner for å skjønne hvordan man kan manipulere mennesker på en POSTIV MÅTE. Her kommer NLP (Nevrolingvistisk programmering) inn. Forstår du Nevrolingvistisk programmering, så vil du også forstå i en større grad hvordan mennesker virkelig tenker.

Men alt i alt, så skal jente sjekking være en personlig selvutviklingsgreie. Du skal bli en bedre person av det, ikke en manipulerings drittsekk (som man ser mange av) eller ufølsom jente sjanter. Klart du vil miste tilit til jenter i en større grad og klart du vil se på mennesker på en helt annen måte. Men som jeg sa - Se det beste i andre. Og de vil se det beste i deg.

For selvutvikling, spesielt bøker innenfor dette kunne jeg anbefalt: How to win friends and Influence People, 47 laws of Power, Fight Club (kjenn til buddskapet til fight club, og du vil fra den dag være et helt nytt menneske), Think & Grow Rich og Law of Success.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så The Game hjelper meg ikke? Hvorfor?

Den forteller kanskje om èn manns måte å sjekke på, men denne mannen er Mystery...

Les hva vi skrev. The game er ment for underholding. Uansett er det ikke kun Mystery det går om, det handler om alle karakterene som var i huset. Style, Mystery, Ross Jeffries, Tyler Durden, Papa..

Mitt tips - sjekk oppi sosial dymnatikk. Og sjekk opp i det før du spør igjen. The game er ikke noe hokuspokus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt det nå flere ganger. Men problemer er at når man ikke er så god sosial, så bør man kanskje ha ett bakgrunnstoff eller fakta å gå etter så man ikke gjør feil hvis man prøver det ut på egenhånd først?

Men hvis det skulle vært 3 bøker jeg kunne trengt om slikt. Hvaslags bøker er bra?

Lenke til kommentar

Kan du linke til de bøkene som hjelper meg å få drømmejenta?

Ha hørt den om å få venner og influence mennesker. Hva går den ut på?

Skjønne hvordan mennesker fungerer. Ikke kritiser, ikke døm, gjør dem verdifull.. Jeap. Alt i alt en bok for hvordan du skal få mennesker til å like deg.

Lenke til kommentar

Kan du linke til de bøkene som hjelper meg å få drømmejenta?

Hva/hvem er drømme dama? Og god sosial blir du av å være sosial, bry deg om de du er med. Vise at du setter pris på dem.

Følge med på nyheter og lese litt historie hjelper også for å holde samtaler i gang

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Herregud, seriøst? Bøker om hvordan du kan "kapre henne"? Det finnes ingen fasitsvar, ingen jenter som er like. Hvis du er så despo, så kan du jo besøke kvinneguiden.no og spørre kvinnfolket der om hvordan DE blir sjarmert av gutten/mannen.

Du må bare hoppe i det. Livet består av å ta sjangser, så hva har du å tape? Nei, hysj, jeg vet hva du har tenkt til å svare... "Jeg klarer det fortsatt ikke".

Ok, da kommer du ingen vei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...