Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fungerer jentene?

Gjest Hei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha den siste posten der traff ganske så bra! Nei jenter er kompliserte. Ganske mye sprøyt spør du meg. Som at jenter er mer "følsomme" og trenger mer form for "prating", psykiske. Mens gutta er harde som stein og gjør alt fysisk. Mener det blir feil da alle er forskjellige.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke kan Engelsk godt nok er du kanskje ikke gammel nok til å lese boken? :whistle:

Anyways: Have fun...

Bør jeg ta kritikerne med en klype salt uansett kommentar?

Og er boken for One Night Stands eller for langvarig forhold?

Forklarer den hvordan jentene fungerer i en verden du allerdet er sosial i, eller asosial i?

Lenke til kommentar

Jenter fungerer HELT MOTSATT av hva du tenker om dem idag.

En annen ting, så er også jenter helt forskjell i hvordan du er. Vi tenker ikke likt, vi handler ikke likt og vi er helt forskjellige biologoiske. Men det vi deler er sexen :)

Om du tror The Game (er faktisk oversatt til spillet på norsk) har nøkkel til å få jentene, så tar du feil. Det er en selvbiografi av hva Neil Strauss opplevde i sjekkemiljøet, det står litt om hvordan jenter fungrer ja, men heller ment for en øyneåpner for hva sjekkemiljøet går ut på.

Faktisk en ganske innformasjonsrik og underholdende bok :)

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Hvis du ikke kan Engelsk godt nok er du kanskje ikke gammel nok til å lese boken? :whistle:

Anyways: Have fun...

Bør jeg ta kritikerne med en klype salt uansett kommentar?

Og er boken for One Night Stands eller for langvarig forhold?

Forklarer den hvordan jentene fungerer i en verden du allerdet er sosial i, eller asosial i?

The game er en bok for underholdning, ikke en bok for hvordan du får deg kjøtt på stakan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...