eriksenps Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Den må som sagt være transparent/gjennomsiktig Og den må være rimelig stillegående, helst under 20 db. Den ska stå i døra på et aero s201 spiderman. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet502.htm Den som følger med kabinettet bråker rimelig mye. Har lett litt rundt omkring men har ikke funnet noe som passer. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Du finner endel gjennomsiktige vifter på microplex.no med forskjellig farga leds eller som er uv reaktive. Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Joda har sett litt på dem, men fant ut at de støyet litt for mye. Det er mulig at jeg tar en colink istede. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Kjøpte selv en Colink vifte av Microplex her om dagen, stille og bra vifter det... des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er jo ikke være enn å kjøpe en fanmate i tillegg så kan du selv velge støynivå Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er jo ikke være enn å kjøpe en fanmate i tillegg så kan du selv velge støynivå Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg kjøpte en slik LED-vifte på microplex, den bråker minimalt, eller støyen drukner iaffal i min pc, den gamle sidedør-vifta bråker mer, kanskje fordi den er litt nedstøva ol... det er en bra vifte som gir en fin vind ut av kabinettet 8) dessuten er den jo j****lig stilig ög da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå