kans Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvordan har det seg at vi er som regel veldig gode på og gi råd men er skikkelig dårlige på og følge de selv? Eksempel: Hvis en kompis sier til meg at han er intresert i en jente, men vet ikke hvordan han skal gå frem. Så kommer jeg med et godt tips. Men når jeg har samme problemstillingen så vet jeg ikke selv hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er bare sånn, lettere å si en ting enn å utføre det 1 Lenke til kommentar
kans Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Det er bare sånn, lettere å si en ting enn å utføre det sant nok egentlig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det er sant, veldig lett å si til folk hva dem skal gjøre Vanskeligere å praksis. Mange slike tendenser her i forumet også, serlig i denne kategorien. Endret 7. november 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tendenser til hykleri med andre ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå