PenutButrJelyTym Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Jeg lurer på hvordan jeg skal øke min kondisjon mest mulig, jeg har 1 uke på meg! Kommenter! Takk for alt Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 alt utenom juksemidler, takk;) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Selvmord. Det er ikke så mye du kan gjøre på én uke. Få nok søvn, og spis riktig er det eneste rådet jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Ok Men du, har du noen forslag til hva jeg burde spise i spesifikk ? Burde jeg løpe hver kveld 30-60 min ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Få i deg nok næring. Jeg er ikke noe kostholds eller treningsekspert, men vil tro at å spise "vanlig" og sunn mat holder. Mye karbohydrater vil jeg tro. Det kan nok lønne seg å løpe 1-2 ganger iløpet av uka som kommer, men jeg tror ikke det har noen hensikt å løpe 30-60 minutter hver dag. Iallefall ikke om du ikke er vant med mye trening. Det tror jeg vil virke mot sin hensikt, og at du bryter kroppen ned, fremfor å bygge den opp. Men som sagt... det er svært lite du kan få gjort på én uke. Hadde det vært 3-4 mnd hadde saken vært en helt annen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 1 uke er litt liten tid, ja. Du burde tenkt på slikt litt tidligere. Men for all del. Begynn å tren regelmessig, så får du bedre kondisjon. Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvorfor trenger du god kondis på en uke? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis du røyker er du heldig. Da vil du merke forskjell på en uke hvis du slutter nå. Ellers må du tenke mer langsiktig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvorfor trenger du god kondis på en uke? Tipper en løpetest i gymmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå