Gjest Thommisen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Nå har det seg slik at jeg har hatt sex med en dame på 31 år. Jeg er selv 17. Vi er sammen og elsker hverandre på det høyeste. Er det galt å være sammen med ei som er så "gammel"? Hva syns dere? Takkker 4 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei, absolutt ikke. Noen kommer nok til sikkert til å reagere, men det er ikke noe å bry seg om så lenge du er lykkelig med henne 1 Lenke til kommentar
Gjest df Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Grattis! Har litt samme dilemma selv, men det handler hittil bare om sex.. 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Funker fjell å ha sex med dama, men jeg hadde ikke innledet et forhold med en 31-åring om jeg var deg. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg merker jeg trenger minst et bilde før jeg kan uttale meg. 4 Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hehe.... Hun ser jo trossalt ut som om hun bare er rundt 20 år, så alle tror jo at hun er det! Emnet ble kanskje litt feil, dumt at det ikke går an å rette på Men takker! Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei Nå har det seg slik at jeg har hatt sex med en dame på 31 år. Jeg er selv 17. Vi er sammen og elsker hverandre på det høyeste. Er det galt å være sammen med ei som er så "gammel"? Hva syns dere? Takkker Nå vet jo ikke jeg noe om forholdet deres. Men det med at "vi er sammen og elsker hverandre..." Det høres ut som om det er en stor sannsynlighet for at hun utnytter deg, rett og slett fordi det virker for meg usannsynlig at 17 og 31 går sammen. Ellers er det for all del ikke galt. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg merker jeg trenger minst et bilde før jeg kan uttale meg. Jepp. Om hun er fæl er det ikke akkurat noe særlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Yavel Skrevet 7. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2010 lurer bare på hva folk hadde sakt, hadde det vært motsatt vei 10 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ja, folk hadde vel klikket hvis det hadde vært andre vei, gutt på 17 sammen med en dame på 31 er for meg verre enn motsatt iværtfall, hallo gutt på 17 med en såpass gammel dame, neinei.. Edit, vi har det for bra her i norge. Endret 9. november 2010 av Yoshii Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-3lKbMBab18 1 Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei Nå har det seg slik at jeg har hatt sex med en dame på 31 år. Jeg er selv 17. Kudos! Hvordan klarte du det? 1 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei Nå har det seg slik at jeg har hatt sex med en dame på 31 år. Jeg er selv 17. Vi er sammen og elsker hverandre på det høyeste. Er det galt å være sammen med ei som er så "gammel"? Hva syns dere? Takkker Jeg ser at det kan være stigmatiserende og at mange kanskje vil dømme dere, men jeg synes du burde ta det valget selv.I noen tilfeller har ikke aldersforskjellen noe å si. Men jeg synes kanskje du er litt vel ung i forhold? Men det er min mening, har aldri vært i en slik situasjon selv. Tenk litt på hvor ulike livssituasjoner dere er i. Hun er 31, og vil sannsynligvis ha barn snart. Hun er voksen, selvstendig og forsørger seg selv, mens du ikke er det. Hvis dere fortsetter et forhold vil nok dette bli temaer som kan bli vanskelige. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg vet at denne tråden er litt gammel nå, men jeg må bare si: tenk deg om veldig mange ganger. Jeg er jente, så det er litt annerledes. Men når jeg var 17 ble jeg elskerinnen til en mann på 34, jeg trodde vi elsket hverandre. Men nå ser jeg at jeg var ung, dum og naiv og at jeg antageligvis ble brukt! Jeg ville ikke vært erfaringen foruten, men jeg ville heller ikke anbefalt noen andre å gjøre det samme. Nå er jeg 22 og uendelig mye eldre mentalt, selv om jeg følte meg fryktelig voksen når jeg var 17. MEN: det kan hende det dere har er ekte og kommer til å vare. Men på det andre siden, bestevenninna mi er 31 og hun kunne aldri aldri gjort noe som helst med en 17 åring. Beklager at jeg sier det, men 17åringer er nesten fortsatt barn i forhold til 31åringer Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg vet at denne tråden er litt gammel nå, men jeg må bare si: tenk deg om veldig mange ganger. Jeg er jente, så det er litt annerledes. Men når jeg var 17 ble jeg elskerinnen til en mann på 34, jeg trodde vi elsket hverandre. Men nå ser jeg at jeg var ung, dum og naiv og at jeg antageligvis ble brukt! Jeg ville ikke vært erfaringen foruten, men jeg ville heller ikke anbefalt noen andre å gjøre det samme. Nå er jeg 22 og uendelig mye eldre mentalt, selv om jeg følte meg fryktelig voksen når jeg var 17. MEN: det kan hende det dere har er ekte og kommer til å vare. Men på det andre siden, bestevenninna mi er 31 og hun kunne aldri aldri gjort noe som helst med en 17 åring. Beklager at jeg sier det, men 17åringer er nesten fortsatt barn i forhold til 31åringer Vel, så lenge ingen tar skade er det da ikke så galt? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kan være digg nå, men når du er 30 er du sammen med en som er 44. Eller når du er 35, en som nesten er 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg