Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med en som er eldre!

Gjest Thommisen

Anbefalte innlegg

Gjest Thommisen

Hei

Nå har det seg slik at jeg har hatt sex med en dame på 31 år. Jeg er selv 17.

Vi er sammen og elsker hverandre på det høyeste. Er det galt å være sammen med ei som er så "gammel"?

Hva syns dere?

Takkker :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Hehe....

Hun ser jo trossalt ut som om hun bare er rundt 20 år, så alle tror jo at hun er det! :p

Emnet ble kanskje litt feil, dumt at det ikke går an å rette på :p

Men takker!

Lenke til kommentar

Hei

Vi er sammen og elsker hverandre på det høyeste. Er det galt å være sammen med ei som er så "gammel"?

Hva syns dere?

Nå vet jo ikke jeg noe om forholdet deres. Men det med at "vi er sammen og elsker hverandre..." Det høres ut som om det er en stor sannsynlighet for at hun utnytter deg, rett og slett fordi det virker for meg usannsynlig at 17 og 31 går sammen. Ellers er det for all del ikke galt.

Lenke til kommentar

Ja, folk hadde vel klikket hvis det hadde vært andre vei, gutt på 17 sammen med en dame på 31 er for meg verre enn motsatt iværtfall, hallo gutt på 17 med en såpass gammel dame, neinei..

Edit, vi har det for bra her i norge.

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar

Hei

Hva syns dere?

Jeg ser at det kan være stigmatiserende og at mange kanskje vil dømme dere, men jeg synes du burde ta det valget selv.I noen tilfeller har ikke aldersforskjellen noe å si. Men jeg synes kanskje du er litt vel ung i forhold? Men det er min mening, har aldri vært i en slik situasjon selv.

Tenk litt på hvor ulike livssituasjoner dere er i. Hun er 31, og vil sannsynligvis ha barn snart. Hun er voksen, selvstendig og forsørger seg selv, mens du ikke er det. Hvis dere fortsetter et forhold vil nok dette bli temaer som kan bli vanskelige.

Lenke til kommentar

Jeg vet at denne tråden er litt gammel nå, men jeg må bare si: tenk deg om veldig mange ganger.

Jeg er jente, så det er litt annerledes. Men når jeg var 17 ble jeg elskerinnen til en mann på 34, jeg trodde vi elsket hverandre. Men nå ser jeg at jeg var ung, dum og naiv og at jeg antageligvis ble brukt! Jeg ville ikke vært erfaringen foruten, men jeg ville heller ikke anbefalt noen andre å gjøre det samme. Nå er jeg 22 og uendelig mye eldre mentalt, selv om jeg følte meg fryktelig voksen når jeg var 17.

MEN: det kan hende det dere har er ekte og kommer til å vare.

Men på det andre siden, bestevenninna mi er 31 og hun kunne aldri aldri gjort noe som helst med en 17 åring. Beklager at jeg sier det, men 17åringer er nesten fortsatt barn i forhold til 31åringer

Lenke til kommentar

Jeg vet at denne tråden er litt gammel nå, men jeg må bare si: tenk deg om veldig mange ganger.

Jeg er jente, så det er litt annerledes. Men når jeg var 17 ble jeg elskerinnen til en mann på 34, jeg trodde vi elsket hverandre. Men nå ser jeg at jeg var ung, dum og naiv og at jeg antageligvis ble brukt! Jeg ville ikke vært erfaringen foruten, men jeg ville heller ikke anbefalt noen andre å gjøre det samme. Nå er jeg 22 og uendelig mye eldre mentalt, selv om jeg følte meg fryktelig voksen når jeg var 17.

MEN: det kan hende det dere har er ekte og kommer til å vare.

Men på det andre siden, bestevenninna mi er 31 og hun kunne aldri aldri gjort noe som helst med en 17 åring. Beklager at jeg sier det, men 17åringer er nesten fortsatt barn i forhold til 31åringer

Vel, så lenge ingen tar skade er det da ikke så galt?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...