Faaensoldemor Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Jeg har en Macbook Pro, og vil gjerne bruke en ekstern skjerm. Jeg så litt på denne, og lurer på om det vil fungere med maskinen min. Jeg har en Mini-Display Port til HDMI og har prøvd den på en 50" HD-TV. Ble ikke helt som jeg håpet på. Når jeg dro et vindu inn og maksimerte det til fullskjerm forsvant den øverste og nederste delen av skjermen. Prøvde og endre på alle mulige innstillinger, men fikk ikke fikset det. Vil ikke dette skje om jeg bruker VGA i stedet for HDMI? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hei! Jeg bruker selv samme skjerm som den du linker til som en ekstern skjerm til min macbook. Med tilkobling via dvi , mini-dvi til dvi adapteret, fungere alt strålende og uten problemer. Jeg regner derfor med at det er nøyaktig det samme om du bruker DVi eller VGA, og jeg har selv aldri opplevd noen av de problemene du nevnte Endret 6. november 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hei! Jeg bruker selv samme skjerm som den du linker til som en ekstern skjerm til min macbook. Med tilkobling via dvi , mini-dvi til dvi adapteret, fungere alt strålende og uten problemer. Jeg regner derfor med at det er nøyaktig det samme om du bruker DVi eller VGA, og jeg har selv aldri opplevd noen av de problemene du nevnte Takker! Da blir jeg å kjøpe den skjermen edit: oh, fungerer skjermen selv om man lukker lokket igjen? Endret 6. november 2010 av FishMassacre Lenke til kommentar
GTB Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Bruker selv BenQ G2420HDBL som jeg bruker med min MacBook Pro 13". Bruker Displayport -> DVI-adapter. Fungerer fint å lukker lokket: Koble til mus/tastatur og skjerm, lukk lokket og "vekk" så maskinen ved å trykke på en tast på tastaturet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 mener at man må ha laderen tilkoblet for å kunne vekke den igjen Lenke til kommentar
GTB Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Helt korrekt Paisley, det glemte jeg å nevne Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har også en Mac Book Pro med 13-toms skjerm. Har ikke erfaring med Mac fra før av. Har koblet den til en 22-tommers Benc T221WA skjerm. Det virker, men skjermbildet er ikke det store. Klarer ikke å bruke den særlig lenge om gangen; det tar på øynene. Har lest at det har noe med forskjell på fontene i Mac OSX og Windows å gjøre, og med Mac blir skjermbildet mindre skarpt. Jeg har brukt en Mini DisplayPort til VGA-adapter for å koble skjermen til MacBook Pro. Ser ikke ut som skjermen min har tilkobling til DVI-kontakt. Derimot har jeg en annen Benq-skjerm, modell G2222HDH, som har HDMI-tilkobling. Er dette å anbefale? Ser Apple selger Moshi Mini DP til HDMI-adapter med lydstøtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå