Koonlani Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hei, skulle gjerne innstallert en eldre versjon av Windows Live Messenger, men kommer opp feilmelding som sier at jeg har en nyere versjon av MSN. Noe jeg ikke har lenger. Er så forbanna frustrert over 2011 med rekker og kolonner, og all slags rare ting. Har rett og slett endt i at jeg ikke lenger sitter på msn, i tillegg må jeg legge ned msn for å se noen andre vinduer eller programmer jeg har oppe, funker ikke med ALT+TAB. Noen tips? Endret 6. november 2010 av NutrL Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nye MSN 2011 suger, kan jo ikke engang bytte nick! Vil gjerne nedgradere jeg også, men hvis det ikke går så kan jeg bare drømme om det Lenke til kommentar
kans Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hadde samme problemet. Så jeg fiksa det Control panel-> fjern prog.vare-> Windows live essential 2011 ( eller noe i den duren ) så last ned den gamle og prøv igjen Endret 6. november 2010 av Kans92 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan man ikke bytte nick engang? Lenke til kommentar
kans Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 man kan, men man må bytte det i " hotmail" saken. eller hva jeg skal kalle det, man må fylle in fornavn og etter navn men bare fornavnet synes for de du snakker med, mens hele navnet synes hos deg Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan man ikke bytte nick engang? Jeg får det ikke til iallefall, mitt fulle navn som er registrert på kontoen er nicket mitt. Skal jeg bytte nick så må jeg omregistrere navnet mitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er det for noe skit de innfører. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hadde samme problemet. Så jeg fiksa det Control panel-> fjern prog.vare-> Windows live essential 2011 ( eller noe i den duren ) så last ned den gamle og prøv igjen Takker og bukker! <3 Men funker forsatt ikke ALT+TAB vekk fra msn, må legge ned msn for å gå innpå andre ting.. weiird Lenke til kommentar
kans Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Kan man ikke bytte nick engang? Jeg får det ikke til iallefall, mitt fulle navn som er registrert på kontoen er nicket mitt. Skal jeg bytte nick så må jeg omregistrere navnet mitt Ja, det er mega kjipt. Derfor jeg valgte og nedgradere. Det er faen meg Messenger sin version av Vista :O! Hadde samme problemet. Så jeg fiksa det Control panel-> fjern prog.vare-> Windows live essential 2011 ( eller noe i den duren ) så last ned den gamle og prøv igjen Takker og bukker! <3 Men funker forsatt ikke ALT+TAB vekk fra msn, må legge ned msn for å gå innpå andre ting.. weiird Bare hyggelig, brukte par timer på det selv så veit hvor irriterende det er Merkelig ALT+TAB funker hos meg. Endret 6. november 2010 av Kans92 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg synes nye er en vesentlig oppgradering fra den gamle. Hvem i huleste bruker ALT+TAB for å bytte fra MSN? Har dere ikke taskbar? Og hvorfor skal du bytte nick? Den nye MSN-en fjernet irritasjonen med folk som stadig byttet nick, og problemet med å skille mellom ....~~~~!!^^^^^!!~~~~.... og ~~~~~~~~((^^^^))~~~~~~~ forsvant når det også står det ordentlige navnet deres der. Før var det mange jeg måtte sjekke e-post-adressen for å vite hvem jeg snakket med. Visning av bilder er også bitt vesentlig forbedret. Du kan krysse vekk reklamen. Det er lagt inn windows 7 støtte for taskbaren. Alt i alt er den nye versjonen mye bedre enn den gamle. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan man blocke folk? Ei venninne skulle blocke noen, men fant det ikke? Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det er faen meg Messenger sin version av Vista :O! Kunne ikke sagt det bedre selv :!: Endret 7. november 2010 av EmilFabian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå